نرم افزار فروشگاهی

نرم افزار فروشگاهی

نرم افزار رستوران

نرم افزار رستوران

نرم افزار طلا فروشی

نرم افزار طلا فروشی

نرم افزار املاک

نرم افزار املاک

نرم افزار نمایشگاه اتومبیل

نرم افزار نمایشگاه اتومبیل

نرم افزار سوپرمارکت

نرم افزار سوپرمارکت

نرم افزار شیرینی فروشی

نرم افزار شیرینی فروشی

نرم افزار تشریفات مجالس

نرم افزار تشریفات مجالس

نرم افزار موبایل فروشی

نرم افزار موبایل فروشی

مشاوره رایگان

ارائه نهایی نرم افزار فروشگاه های زنجیره ای

تاریخ :1401-12-03 08:19

دسته بندی :اخبار

نرم افزار جدید فروشگاه های زنجیره ای رونمایی شد

نرم افزار مرکز و شعب، نرم افزاری برای مدیریت و یکپارچه سازی اطلاعات حسابداری مرکز (فروشگاه مرکزی) و شعب (فروشگاه های غیر مرکزی) هر مجموعه است.
هنگامی که مجموعه شما دارای چندین شعبه باشد، مدیریت عملیات های مالی و حسابداری و تعریف و ویرایش اطلاعات کالاها و مدیریت مشتریان امری بسیار پیچیده و زمانبر است و برای انجام این فعالیت ها به چندین نیروی انسانی نیاز دارید.
نرم افزار مرکز و شعب، علاوه بر یکپارچه سازی اطلاعات شعب با مرکز، امکان استفاده از نرم افزار را در شعب بدون وابستگی به مرکز، فراهم می سازد.
مشتریان با ارزش ترین داده های مربوط به هر کسب و کار هستند. با استفاده از نرم افزار مرکز و شعب می توانید اطلاعات مشتریان مجموعه تان را در سطح شعب به صورت یکپارچه حفظ کنید (در صورت مراجعه مشتری به یک شعبه و خرید از شعبه مذکور، می توانید با دریافت شماره موبایل / کد ملی مشترک در شعب دیگر وی را شناسایی نمایید و نیاز به دریافت و ثبت مجدد اطلاعات نیست!) و از طرفی مشتری با مراجعه به هر شعبه می تواند از مزیت های اشتراک خود (با توجه به خریدهای گذشته اش) بهره مند شود.
اطلاعات مورد نیاز از شعب، به تفکیک و در لحظه به مرکز ارسال می گردد و در هر لحظه امکان گزارش گیری از اطلاعات دریافت شده از شعب به صورت تفکیکی / تجمیعی / مقایسه ای وجود دارد.
از مهم ترین قابلیت ها در سیستم متمرکز و یکپارچه در فروشگاه های زنجیره ای، تجمیع اطلاعات و گزارشات در مرکز و قابلیت بررسی و تجزیه و تحلیل دقیق آن هاست که این توانایی با در اختیار گذاشتن ده ها گزارش پیاده سازی شده است. با استفاده از این گزارشات مدیران می توانند علاوه بر بررسی تجمیعی اطلاعات و شناسایی عملکرد کل مجموعه، تک تک شعب را نیز به صورت تفکیک شده بررسی و به طور کامل تر حتی می توانند شعب را با یکدیگر مقایسه نمایند.

به زبان ساده تر، نرم افزار مرکز و شعب دستاوردهای زیر را برای مدیران به ارمغان می آورد:

  • سرعت و سهولت بالا در دسترسی به اطلاعات شعب زیر مجموعه
  • کاهش زمان جهت تهیه گزارش های تجمیعی
  • اطمینان بالا به گزارشات دریافتی (عدم دستکاری در گزارشات و دریافت اطلاعات ناقص)
  • تسریع در اعمال تغییر قیمت ها در شعب مختلف
  • ایجاد باشگاه مشتریان و دسترسی به اطلاعات مشتریان تمامی شعب
    • تعریف نامحدود مشتریان
    • امکان سطح بندی مشتریان بر مبنای حجم خرید
    • امکان تعیین درصد تخفیف
    • مشاهده سوابق خرید و تحلیل رفتار مشتریان
    • ارتباط با مشتریان از طریق پانل ارسال پیامک
    • ارائه کوپن تخفیف، کارت هدیه، بن کارت و ...
  • بهبود تصمیم گیری مدیران، براساس اطلاعات دقیق دریافتی از شعب
  • جلوگیری از عملکرد خودمختار شعب
  • کاهش هزینه های سربار
  • امکان مدیریت و محدودسازی دسترسی به اطلاعات در شعبه های انتخابی توسط مدیریت به صورت آنی
  • یکپارچه سازی اطلاعات و مدیریت جامع شعب با هزینه مناسب
  • امنیت بالا در نگهداری داده ها (پشتیبان گیری منظم و سریع)

مروری بر ویژگی های نرم افزار حسابداری مرکز و شعبه

  1. قابلیت تعریف کالاهای اصلی (مشترک، برند) در مرکز
  2. قابلیت قیمت گذاری یکپارچه و مدیریت شرایط فروش کالاها در مرکز
  3. قابلیت تعریف کالای متفرقه (غیر مشترک، غیر برند) در شعب (در صورت اعطای دسترسی از طریق مرکز)
  4. قابلیت تعیین اشانتیون برای کالاها از مرکز
  5. قابلیت تعیین تخفیفات و فروش شگفت انگیز کالاها از مرکز
  6. قابلیت تعریف و اشتراک گذاری (مشتریان) در تمام شعب و یکپارچه سازی اطلاعات مشتریان بر اساس اطلاعات کلیدی (کد ملی / شماره همراه)
  7. قابلیت صدور و استفاده از کارت خرید مشتریان در تمام شعب
  8. قابلیت سطح بندی مشتریان بر اساس مجموع خریدشان در تمام شعب
  9. قابلیت تعیین درصد تخفیف برای سطوح مختلف مشتریان
  10. قابلیت تعیین سطح دسترسی کاربران شعب از مرکز
  11. قابلیت تعیین و ارسال تنظیمات منتخب نرم افزار از مرکز برای شعب
  12. جلوگیری از به اشتراک گذاری اطلاعات اشخاص خاص برای شعب (مانند تأمین کنندگان کالاها)
  13. قابلیت ارسال الکترونیکی سفارشات شعب برای مرکز و ارسال الکترونیکی فاکتورهای فروش مرکز برای شعب
  14. قابلیت یکپارچه سازی اطلاعات مرکز و شعب به صورت خودکار و هوشمند بدون نیاز به اقدام توسط کاربر
  15. امکان فعالیت شعب در صورت قطعی اینترنت و عدم دسترسی به مرکز (به محض برقراری ارتباط، هم گام سازی اطلاعات بین مرکز و شعب انجام می شود)
  16. قابلیت مشاهده وضعیت کل مجموعه در یک نگاه
  17. قابلیت مشاهده وضعیت کلی هر یک از شعب در یک نگاه
  18. قابلیت مشاهده جزییات فروش و عملکردی شعب
  19. قابلیت رصد وضعیت کلی فروش کالاها
  20. قابلیت رصد وضعیت فروش کالاها به تفکیک شعب
  21. قابلیت رصد رفتار (خرید) مشتریان در کل مجموعه
  22. قابلیت رصد رفتار (خرید) مشتریان به تفکیک شعب
  23. قابلیت مشاهده وضعیت فروش کل مجموعه به تفکیک بازه های زمانی
  24. قابلیت مشاهده وضعیت فروش هر یک از شعب به تفکیک بازه های زمانی
  25. قابلیت بررسی عملکرد فروش شعبه در طول زمان (سیر پیشرفت یا پسرفت شعبه)
  26. قابلیت رصد عملکرد شعبه در خصوص ارائه اشانتیون و تخفیفات
  27. قابلیت مقایسه عملکرد شعب
  28. قابلیت دریافت گزارشات متعدد از شعب بر اساس تنظیمات و درخواست تعیین شده توسط مرکز
  29. امکان مشاهده لیست سفارشات دریافتی از شعب در مرکز (در صفحه اصلی نیز هشداری برای دریافت سفارشات نمایش داده می شود)
  30. امکان مشاهده لیست فاکتورهای فروش دریافتی از مرکز در شعب (در صفحه اصلی نیز هشداری برای دریافت فاکتورهای نمایش داده می شود)
  31. اطلاع از پذیرش / عدم پذیرش، سفارشات / فاکتورها در سمت مقابل
  32. نمایش نسخه نرم افزار هر شعبه به مرکز
  33. نمایش خطاهای احتمالی به وجود آمده در روند انتقال اطلاعات بین مرکز و شعب در صفحه اصلی (برای پیگیری و اقدامات مقتضی)
  34. در دسترس بودن ابزارهای آنلاین مناسب برای پیگیری ارتباطات مرکز و شعب
  • انعطاف پذیری بالای سیستم با تنظیمات متنوع مرکز و شعب
  • مشاهده وضعیت اتصال و خلاصه وضعیت تمامی شعب در یک نگاه
  • پشتیبانی و رفع ایرادات راحت و سریع (به واسطه گزارشات متنوعی که از عملکرد سیستم در اختیار کاربران / پشتیبانان قرار دارد)

 

امید است که با نرم افزار جدید طراحی شده فروشگاه های زنجیره ای بتوانیم بیش از پیش رضایت شما عزیزان را جلب کنیم.

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا وارد سایت شوید