تاریخچه :

گروه مهندسی نرم افزار پژواک در سال 1378 تاسیس و سپس با استفاده از یک تیم مجرب برنامه نویسی و بهره گیری از اساتید خبره اقدام به تهیه پکیج های حسابداری و سیستم های مالی اصناف نمود. شرکت پژواک با رویکرد تخصصی نمودن نرم افزار و با اخذ مشاوره از کارشناسان در اصناف و مشاغل مختلف و با نیازسنجی امکانات مورد نیاز در صنوف متفاوت اقدام به تهیه نرم افزارهای تخصصی شده در صنوف و مشاغل گوناگون نموده است.در دهه سوم فعالیت این شرکت نرم افزارهای مالی و حسابداری تخصصی شده و با در نظر گرفتن همه امکانات و نیازهایی که صنوف مختلف به آن نیاز دارند و در پکیج های مجزا در سبد کالای پژواک موجود می باشد.به روز رسانی های مستمر و ارتقاء سیستم های مالی و حسابداری همواره کاربران پژواک را با پاسخ نیازهای جدید در سیستم مالی و مدیریت حسابداری مجموعه های خود مواجهه می سازد و همگام با کاربران در جاده تغییرات مورد نیاز گام بر می دارد و به اتکاء پشتیبانی قوی و شبکه توزیع گسترده در سراسر کشور و با حمایت از بیش از 300 نماینده فعال در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش به کاربران پکیج های مالی و حسابداری گروه مهندسی نرم افزار پژواک این طیب خاطر را می دهد که بدون دغدغه حساب هایتان را به ما بسپارید .

دستاوردها و افتخارات :
راهبرد ما :
چشم انداز

چشم انداز شرکت پژواک برای افق زمانی منتهی به سال 1402 به شرح ذیل است:
○ تبدیل نرم افزار های شرکت پژواک به محبوب ترین، پر سرعت ترین، انعطاف پذیر ترین و ساده ترین نرم افزار حسابداری ایرانی به گونه ای که در تمامی شهر ها و تمامی مشاغل، نرم افزار حسابداری پژواک برجسته و سرآمد باشد.
○ اعمال تغییرات در نرم افزارها به گونه ای که با توجه به تغییرات بازار و روند تجارت، با تمامی مشاغل سازگار باشد.
○ ارائه خدمات پشتیبانی با کیفیت و سرعت بسیار بالا در سراسر ایران به صورت حضوری و غیرحضوری (تکمیل بیش از پیش تیم پشتیبانی و شبکه نمایندگان به صورتی که در تمامی شهرهای کوچک هم نمایندگی های شرکت پژواک حضور داشته باشند)

مأموریت

در راستای تحقق چشم انداز ذکر شده، شرکت پژواک این ماموریت ها را در دستور کار خود قرار داده است:
1. ارتقاء سطح دانش تیم تولید نرم افزار
2. بهبود و ارتقاء ابزارهای مورد استفاده در تولید نرم افزارها
3. افزایش روحیه کار تیمی و نظم و انضباط
4. توسعه ناوگان پشتیبانی نرم افزار و ارتقاء سطح دانش آنها
5. اعطای نمایندگی در شهرهای مختلف (جهت پوشش سراسری خدمات فروش و پشتیبانی)

ارزش های بنیادین

○ احترام به مشتری
○ بهبود مستمر كيفيت خدمات و محصولات
○ وفای به عهد
○ توجه به نیازمندهای مشتریان
○ تطابق با نیاز مصرف کننده با توجه به تغییرات بازارها
○ گسترش فرهنگ استفاده از سیستم های رایانه ای و نرم افزار در بین هموطنان عزیز
○ رعایت حقوق مصرف کننده
○ صداقت در معرفی محصولات و امکانات آنها به مشتریان
○ پاسخ گویی و مسئولیت پذیری
○ بهبود مستمر در سطح دانش تیم برنامه نویسی جهت خلق محصولات با کیفیت تر
○ احترام به رقبا