برخی از امکانات باشگاه مشتریان به شرح زیر می باشد:
- سطح بندی مشتریان (براساس میزان خرید می توانید سطوح مختلفی را تعریف و مشتریان با توجه به میزان خریدشان و شرایط تعریف شده توسط شما در یکی از سطوح قرار می گیرند)
- ارائه کد تخفیف (ایجاد و ارائه کد تخفیف به مشتریان)
- کش بک (بازگشت درصدی از خرید به کیف پول مشتری برای خریدهای بعدی)
- ایجاد کد معرف و امکان معرفی مشتریان جدید به مجموعه و دریافت کش بک
- دریافت گزارشات تکمیلی از مشتریان و میزان خرید آنها (تشخیص مشتریان وفادار / ار دست رفته و ...)
- دریافت انتقاد / پیشنهاد / شکایت و ... از سمت مشتریان
- ارسال پیامک به صورت خودکار توسط سامانه (پیامک معرفی دوستان / پیامک کد تخفیف / پیامک ثبت کش بک / پیامک استفاده از کش بک / پیامک قبل از انقضای کش بک / پیامک زمان تغییر سطح مشتری)
- نمایش لیست علاقه مندی ها (کالاهای پر خرید) هر مشتری
- امکان ارائه کد تخفیف برای سالگرد تولد و ازدواج مشتریان
- و ...