حسابداری نمایشگاه ماشین (پدال)

مشاغل مناسب :

نمایشگاه ماشین

 1,400,000 تومان
افزودن به سبد خرید

نرم افزار حسابداری پدال ویژه فروشندگان اتومبیل از جمله نرم افزارهای تخصصی خرید و فروش اتومبیل در کل کشور می باشد.
نرم افزار پدال

این نرم افزار تخصصا جهت نمایشگاه داران ماشین طراحی شده است و به سادگی می توان سیستم خرید و فروش اتومبیل ،سیستم معاوضه اتومبیل ،فروش اقساطی را در آن پیاده سازی نمود و امکان تنظیم صدور و چاپ قولنامه و خرید و فروش به سادگی وجود دارد و می توان که با دریافت کامل مشخصات اتومبیل و همچنین خریدار و فروشنده و نحوه پرداخت و ثبت شماره چک های رد و بدل شده یک بایگانی کامل از معامله صورت گرفته شده را در سیستم نگهداری نمود و در مواقع لازم با وارد کردن هرکدام از این فیلدها به راحتی به کل اطلاعات معامله صورت گرفته دسترسی داشت.تمام هزینه ها و درآمدها در نرم افزار قابل پیاده سازی بود و محاسبه حق کمیسیون با فرمول های مختلف از پیش تعیین شده به صورت اتوماتیک اجرا و سود نمایشگاه طی گزارش های بسیار متنوع مالی قابل رصد می باشد .
نرم افزار پدال

برای بهبود روند معاملات، پیگیری و مشتری مداری در نمایشگاه های خودرو، شخصی به عنوان کارشناس در نظر گرفته می شود.

کارشناس خودرو

برای هر کارشناس درصد معینی به عنوان حق کارشناسی و مشاوره در نظر گرفته می شود که در معاملات با توجه به حق کمیسیون، این مبلغ محاسبه و در حساب بستانکاری کارشناس معامله ثبت می شود. همچنین در نرم افزار پدال می توانید میزان فعالیت یک کارشناس، کارایی ایشان و در نتیجه میزان درآمد وی را مشاهده نمایید.

کارشناس خودرو

کارشناس خودرو - گزارش فروش

درمعامله ممکن است از کارشناس استفاده شود یا معامله ای بدون کارشناس خاصی باشد.در صورتی که کارشناس عملیات مالی اعم از دریافت و پرداخت وجه داشته باشد در سیستم ثبت و قابل مشاهده می باشد.

کارشناس خودرو - ریز هزینه

در نرم افزار حسابداری پدال، شما امکان ثبت قولنامه برای عملیات های مختلف از جمله خرید، فروش و غیره را دارید. با توجه به اینکه مشخصات خودروهای مختلف در سیستم از قبل تعریف شده اند. با انتخاب کد خودرو مشخصات لازم بارگذاری خواهد شد، در صورت نیاز می توانید اطلاعات تکمیل تری اضافه نمایید.
قولنامه در سه حالت ایجاد می گردد:

  1. خرید
    • در این حالت به صورت پیش فرض، مجموعه ی شما به عنوان خریدار در نظر گرفته خواهد شد.
  2. فروش
    • در این نوع قولنامه فروشنده، مجموعه ی شما خواهد بود.
  3. واسطه گری
    • در حالی که مشاورین مجموعه ی شما، به عنوان واسطه بین طرفین معامله باشد؛ این نوع قولنامه پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

با انتخاب کد خودرو، تمامی مشخصات ثبت شده در قسمت ( مورد معامله ) بارگذاری می شوند و از وارد نمودن چندباره اطلاعات جلوگیری و قرارداد با سرعت بیشتری  ثبت می شود، در صورتی که این قرار داد بین طرفین معامله با نقش واسطه گری شما ثبت شود، مشخصات مالک خودرو می تواند به عنوان خریدار یا فروشنده، به صورت اتوماتیک، بارگذاری شود. با توجه به اینکه مشخصات افراد از قبل در سیستم ثبت شده است، امکان انتخاب طرفین قرارداد به صورت سریع، بدون ورود مجدد اطلاعات افراد به دور از اشتباه سهوی کاربر میسر می باشد.

مبایعه نامه خودرو

مبایعه نامه خودرو

در قولنامه ی خرید و فروش شما دریافت یا پرداخت کننده ی وجه معامله خواهید بود، که به راحتی  می توانید نحوه ی تسویه حساب خود را مشخص نمایید. تسویه حساب می تواند به صورت نقد، چک، حواله و غیره باشد. که در تمامی گزارشات مالی امکان مشاهده و پیگیری تسویه میسر می باشد.

در قولنامه واسطه گری، حق الزحمه ی نمایشگاه شما ثبت می شود و شما قادر به ثبت این درآمد می باشید. چک ها ی رد و بدل شده بین طرفین معامله در سیستم ثبت و قابل پیگیری می باشد. با استفاده از سریال چک های ثبت شده، امکان جستجوی معامله، قرارداد و پیگیری های مربوطه، خودرو، صاحب آن و غیره وجود دارد.

مبایعه نامه خودرو

مبایعه نامه خودرو

یکی از روش های معامله ی خودرو تهاتر یا همان معاوضه می باشد که در نرم افزار حسابداری پدال با جزئیات دقیق پیاده سازی شده است.

در معاوضه، با توجه به اینکه مشخصات تمامی خودرو ها از قبل در سیستم تعریف شده اند، نیازی به ثبت مجدد مشخصات آن ها نبوده و براحتی قابل انتخاب می باشد.

همچنین قابلیت انتساب کارشناس فروش مستقل به ازای هر کدام از خودروهای طرفین معامله (در معاوضه) با درصد مستقل از کمیسیون معامله وجود دارد. با توجه به اینکه عملیات معاوضه، همان عملیات فروش خودرو می باشد، بایستی کمیسیون ها ی جداگانه برای هر کدام ثبت شود.  

سهم طرفین معامله در هر کدام از خودروهای طرفین، به صورت کاملا مستقل درج و محاسبه خواهد شد. لازم به توضیح اضافی می باشد که طرفین معامله قادر به پرداخت سهم خود به روش های متفاوتی همچون، نقد، حواله و غیره می باشند.

معاوضه خودرو

در هنگام ثبت معاوضه، تاریخ های معامله ی هر دو خودرو که شامل تاریخ های ذیل می باشد قابل ثبت می باشد.

  1. معامله
  2. فک پلاک
  3. سند وکالت
  4. سند قطعی
  5. اخذ کپی
  6. تحویل
  7. ترخیص

معاوضه خودرو

 

در نرم افزار حسابداری پدال، انواع مختلف قراردادها را می توان ثبت نمود. به عنوان مثال قرارداد اجاره به شرط تملیک که طی آن تمامی مفاد لازم ثبت و بایگانی می گردد.

با توجه به اینکه از پیش تمامی مشخصات اشخاص ثبت شده است، نیازی به درج مجدد مشخصات نمی باشد و در نتیجه عملیات تکراری انجام نخواهد شد. با انتخاب اشخاص ، به عنوان موجر و مستاجر، جزئیات بیشتری از شخص بارگذاری خواهد شد.

اجاره به شرط تملیک خودرو

همچنین با توجه به اینکه مشخصات خودرو از پیش در سیستم ثبت شده است، در قسمت مشخصات معامله، می توان خودروی مورد نظر را انتخاب و مشخصات لازم را مشاهده نمود. همچنین در صورتی که مایل به ثبت اطلاعات خودرو در سیستم خود نمی باشید، قارد به وارد نمودن اطلاعات لازم در خصوص آن خواهید بود.

اجاره به شرط تملیک خودرو

مشخصات اجاره اعم از مدت زمان و تاریخ اجاره به همراه مابقی مشخصات نحوه ی پرداخت، مبالغ و توضیحات چک مربوطه قابل ثبت می باشد. هر قراردادی شامل مفادی بوده که لازم الاجرا برای طرفین قرار می باشد، این مفاد در سیستم پیش بینی و ثبت شده اند. حق مشاوره ی این قرارداد نیز بایستی در آن قید گردد. تمام فایل های لازم اسکن و ضمیمه ی قرارداد شده و به همراه مشخصات شاهدین ثبت نهایی می شود.

اجاره به شرط تملیک خودرو

در نرم افزار حسابداری پدال ، پس از ثبت اطلاعات خودرو، بایگانی بسیار مناسبی در اختیار خواهید داشت. برای معامله ی خودرو کافی است کد خودرو را انتخاب نمایید، حتی در صورتی که کد لازم را به خاطر ندارید، می توانید با مشاهده و جستجوی لیست، خودروی موردنظر را جهت معامله انتخاب نمایید.

با انتخاب کد خودرو ، مشخصات عمومی خودرو به همراه مالک نمایش داده می شود. با توجه به اینکه تمامی اطلاعات تنها یکبار ثبت می شوند، نیازی به وارد کردن مجددا آنها نبوده و عملیات مورد نظر با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

هنگام ثبت معامله، می توانید طرف دوم این معامله را باتوجه به اینکه تمامی اشخاص از پیش در سیستم تعریف شده اند، تنها با تایپ بخشی از نام ایشان انتخاب نمایید.

همچنین با توجه اینکه ممکن است شخصی به عنوان کارشناس، عملیات معامله را ثبت و پیگیری نموده باشد، بایستی حق کمیسیون لازم را دریافت نماید. بنابراین با توجه به اینکه از پیش در سیستم تعریف شده اند، قابلیت اضافه کردن ایشان به عنوان کارشناس معامله، وجود دارد.برای هر کارشناس با توجه به نوع معامله درصدی از کمیسیون قابل انتساب می باشد.

معامله خودرو - محاسبه کمیسیون

همچنین با توجه به مبلغ کمیسیون، سهم طرفین به منظور پرداخت حق کمیسیون، مشخص و قابل مشاهده درگزارشات مختلف می باشد. طرفین معامله قادر به پرداخت سهم خود، به روش های مختلف از جمله نقد، کارت خوان و غیره می باشند.

همچنین در صورتی که بین طرفین معامله چک رد و بدل شود، می توان لیست چک های مربوطه را در سیستم ثبت و بایگانی نمود. در سیستم با داشتن شماره چک می توان معامله ی مورد نظر را مشاهده نمود.

معامله خودرو - چک های معاملات

درهنگام ثبت معامله تمامی تاریخ های مربوطه به معامله ی خودرو مانند تاریخ معامله، فک پلاک، سند وکالت، سند قطعی، اخذ کپی و غیره قابل ثبت است، ثبت این موارد به مدیریت انجام عملیات های مربوطه کمک شایانی می شود.
معامله خودرو - گزارش چک های معاملات

یکی از نقاط بسیار برجسته نرم افزار پدال امکان مطابقت هوشمند بین خودرو و تقاضا می باشد.
همزمان با ثبت مشخصات خودروی درخواستی مشتریان خود، جستجوی مناسب جهت یافتن موارد مشابه انجام می شود که این قابلیت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد شد.
با ثبت حتی مشخصات کوچکی از خودروی مورد نظر ، می توان عملیات انطباق را انجام داد. با توجه به اینکه مشخصات و اطلاعات پایه ی هر خودرو از پیش ثبت می شود، نیازی به وارد کردن مجدد نبوده و تنها با انتخاب موارد مورد نظر عملیات را می توان در سریعترین زمان انجام داد.
در لیست تقاضاهای ثبت شده، ردیف هایی که انطباقی برای آن ها وجود داشته است، به صورت کاملا مشخص نمایش داده می شود و به راحتی مشخصات خودروها در اختیار کاربر قرار داده می شود.

انطباق هوشمند

در نرم افزار حسابداری پدال ، اطلاعات خودرو را با دقیق ترین جزئیات ثبت شده و پایگاه اطلاعاتی بسیار جامع در اختیار خواهید داشت. با ثبت اطلاعات شما باکمترین اطلاعات می توانید خودروی مناسب را جستجو نمایید. با ثبت اطلاعات خودرو، از تکرار ثبت اطلاعات در عملیات های مختلف مانند فروش، قرارداد و غیره جلوگیری شده و سرعت کاربر برای ثبت عملیات ها سریع خواهد بود که این موضوع باعث رضایت مندی مشتری در انجام کار ایشان خواهد شد.
ثبت مشخصات خودرو جهت دسترسی سریع تر در بخش های مختلف شامل اطلاعات ذیل خواهد بود:

1- اطلاعات عمومی خودرو:

  • هر آنجه از اطلاعات خودرو که به ظاهر خودرو مربوط می باشد مانند نوع خودرو، کاربری، سال ساخت، تعداد محور، ظرفیت، تعداد سیلندر و غیره

2-اطلاعات مالی خودرو:

  • اطلاعات مالی مربوط به خودرو مانند قیمت و مشخصات وام در صورت وجود

3- وضعیت بیمه

  • تاریخ اتمام بیمه شخص ثالث
  • تاریخ اتمام بیمه بدنه
  • وضعیت بیمه مانند تخفیف
  • وضعیت بدنه، مانند رنگ بدنه یا تصادف از قبل و غیره

4- شماره گذاری خودرو:

  • مواردی مانند پلاک خودرو، شاسی ، شماره شناسایی، شماره موتور وغیره

5- لوازم و امکانات جانبی:

  • هر آنچه مازاد بر روی سیستم قرار گرفته است بایستی ثبت شود، مانند ضبط
  • اگر مدارک خودرو دارای کسری می باشد بهتر است جهت دسترسی بهتر به اطلاعات خودرو ثبت شود.

6- الصاقات:

  • به منظور دسترسی هر چه بهتر به خودرو، می توان تصویر و فیلم خودرو را در صورت وجود ضمیمه نمود.

در نرم افزار حسابداری پدال ، با ثبت هر چه دقیق تر اطلاعات، هنگام جستجوی خودرو به موارد بیشتری دسترسی دارید و سریع تر به نتیجه ی دلخواه خواهید رسید.

امکان ثبت انواع خودرو

توسط نرم افزار تخصصی شده نمایشگاه خودرو می توان امور داخلی نمایشگاه و حسابداری فروش خودرو را انجام دهید. این نرم افزار در عین سادگی و سهولت کار، عملیات ثبت و مدیریت اطلاعات خودروها، صدور مبایعه نامه، اجاره به شرط تملیک، تنظیم قرارداد خرید و فروش، جستجو و انطباق خودرو، رسید تحویل خودرو، جستجوی منطقه و نوع پلاک و... را می تواند انجام دهد.

CRM يا مديريت ارتباط با مشتری در علم اقتصاد امروز بسيار مورد توجه قرار می گيرد. حفظ ارتباط با مشتری و اطلاع رسانی در زمان ها و موارد مختلف برای وی موجب افزايش رضايتمندی مشتری، تداوم ارتباط می گردد و در نهايت احتمال فروش های آتی به وی را افزايش می دهد.

پیامک رسانه‌ای مقرون به صرفه، سریع و با درصد تاثیرگذاری بالاست که می‌تواند به جذب و نگهداری مشتریان، فروش و ارائه محصولات، ارائه آخرین دستاوردها و خدمات جدید به مشتریان و همچنین تقویت جایگاه نشان تجاری (Brand) کمک شایانی بنماید.

اشخاص ثبت شده در سيستم ، بانک اطلاعاتی بسيار سودمندی برای ارسال پيامک در موارد مختلف به مشتريان می باشد كه با استفاده از پنل داخلی ارسال پيامک نرم افزار، می توانيد به راحتی و با چند كليک ساده پيامک مورد نظر را به گروه اشخاص مورد نظر (گيرنده پيامک) ارسال فرماييد.

ارسال پیامک به مشترکین

ارسال پيامك از 2 طريق ذيل انجام مي پذيرد:

  1. Web Service (پانل های ارسال پيامک اينترنتی)
  2. GSM Modem (ارسال پيامک توسط سيم كارت اپراتورهای فعال در كشور)

در نرم افزار با تنظيم نوع ارتباط شما جهت ارسال پيامک، مي توانيد برای حالت های ذيل پيامک خودكار ارسال نماييد:

  • ثبت شخص
  • ارسال سفارش
  • ارسال غذا توسط پیگ
  • حذف فاکتور
  • مرجوع غذا
  • اعلام بدهکاری
  • روز تولید – ازدواج
  • ارسال وضعیت ورود و خروج کاربر
  • گردش صندوق و بانک

و همچنين امكان ارسال پيامك به صورت دستي در هر زمان و به اشخاص خاص با متن دلخواه نيز وجود دارد.

از مزاياي ارسال پيامك مي توانيم به نكات ذيل اشاره كنيم:

  • ارتباط دائم با مشتريان از طريق پيامک
  • اطلاع رسانی تخفيفات و فروش های ويژه
  • امكان ارسال تبليغات برای مشتريان
  • امكان ارسال سر رسيد و هشدار ها و بدهي ها و تبريكات و ... به مشتريان

جهت پیگیری وضعیت ارسال پیامک ها می توانید از گزارشات ذیل استفاده نمایید:

  • گزارش پیامک های ارسال شده
  • گزارش لاگ پیامک ها

توجه: برای استفاده از این ویژگی می بایستی یا پانل ارسال پیامک و یا Modem GSM را خریداری نمایید.

ارسال پیامک به مشترکین

ارسال پیامک به مشترکین

منظور از حسابداری حقوق و دستمزد، محاسبه دقیق پرداخت هزینه ای است که بابت فعالیت های کارکنان در هر شرکت یا بنگاه اقتصادی پرداخت می گردد.

منظور از حقوق، پرداخت‌ هایى است که ماهانه محاسبه و پرداخت می گردد و نوعأ مربوط به پرداخت کارمندان است. منظور از دستمزد، پرداختى و هزینه ای است که مبناى محاسبه آن، ساعت است و شیوه پرداخت به کارگران می باشد.

با استفاده از اين ويژگی می توانيد نحوه پرداخت حقوق به هر يک از پرسنل را مشخص نماييد.

جزئيات دريافت حقوق شامل نحوه دريافت حقوق، حقوق ثابت / دستمزد روزانه، فی اضافه كاری، فی غيبت، فی مرخصی ساعتی، درصد حق بيمه و اضافات (پاداش، خواروبار، عيدی، بن مسكن، حق اولاد، تشويقی و ...) و كسورات (جريمه، بدهكاری از قبل و ...) قابل ثبت و پرداخت خواهند بود.

از ویژگی های سیستم حقوق و دستمزد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • امکان تخصيص کد پرسنلی برای هر کارمند
  • امکان تعريف اضافه کاری، غيبت و مرخصی بدون حقوق به 2 شکل درصدی و ريالی به ازاء هر عامل حقوقی
  • امکان تعریف درصد حق بیمه و درصد مالیات به ازاء هر عامل حقوقی
  • امکاان تعریف ساعت کاری و مبلغ معافیت مالیاتی به ازاء هر عامل حقوقی
  • امکان تعريف اضافات و کسورات برای هر شخص به ازاء هر عامل حقوقی
  • محاسبه آنی پايه ساعت کاری
  • امکان تعريف دستمزد روزانه يا حقوق ثابت
  • امکان ثبت 3 نوع حقوق و دستمزد:
    • کارمندانی که به ازاء مدت زمان خاصی در يک ماه ميزان حقوق ثابت اخذ کرده و همچنين می توانند دارای اضافه کاری، بيمه، غيبت، مرخصي ساعتي و يا عامل های حقوقی نيز باشند.
    • کارمندانی که هيچ گونه ساعت موظفی نداشته و همچنين هيچ گونه حقوق ثابتی ندارند و فقط به ازاء هر ساعت کاری مبلغي را به عنوان حقوق و دستمزد دريافت می کنند.
    • کارمندانی که به صورت روز مزد کار می کنند و حقوقشان به صورت روزانه محاسبه شده و پرداخت می شود.
  • امکان صدور و چاپ دسته ای و تکی فيش حقوقی / چاپ فيش حقوقی در 2 نوع A4, A5 
  • گزارش عامل های حقوقی كارمندان
  • گزارش پرداخت حقوق
  • و ...

ترازنامه معمولاً در پایان یک دوره مالی تهیه می‌گردد. در ترازنامه سه قلم اطلاعاتی دارایی، بدهی و سرمایه مشخص می‌گردد. این ۳ بخش در ترازنامه‌ها، این ایده را به سرمایه‌گذاران می‌دهد که داشته‌ها (دارایی‌ها) و چه دیونی (بدهی‌هایی) دارد و صاحبان شرکت چه مقدار سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

ترازنامه به زبان ساده مشخص می‌نماید که یک مؤسسه چه میزان دارایی دارد: زمین، ساختمان، اثاثه، وجه نقد در صندوق و… همگی میزان دارایی مؤسسه را نشان می‌دهند. بدهکاران به شرکت نیز جز دارایی‌های شرکت محسوب می‌گردند. زیرا بدهکاران نیز در نهایت با پرداخت پول به صندوق شرکت یا پرداختهای از نوع دیگر (چک و…) موجب افزایش دارایی شرکت می‌گردند.

از طرفی در ترازنامه میزان بدهی سازمان نیز مشخص می‌گردد. هر سازمان ممکن است به افراد مختلف بدهی داشته باشد (حساب بستانکاران) یا مؤسسه ممکن است با صدور چکهای مختلف اسناد پرداختنی مختلفی داشته باشد. خلاصه اطلاعات بدهی مؤسسه و در نهایت سرمایه تشکیل مؤسسه نیز در قسمت بدهی های ترازنامه مشخص می‌گردد. علت امر این است، که شرکت همواره به صاحب سرمایه بدهکار می‌باشد. در حقیقت بدهی و سرمایه دیون یک مؤسسه را به افراد حقیقی یا حقوقی دیگر مشخص می‌کند.

ترانامه بر اساس اصل زیر استوار است:
دارایی = بدهی + سرمایه به این اصل، معادله اصلی حسابداری می‌گویند. 

موجودی بانک ها، صندوق ها، ارزش ريالی كالاهای موجود، مبلغ چک های دريافتی و پرداختی، ميزان بدهی بدهكاران و ميزان بستانكاری بستانكاران و همچنين ميزان سرمايه سرمايه گذاران در اين گزارش قابل مشاهده می باشد. با استفاده از اين گزارش می توانيد دارايی ها و بدهی ها و سرمايه های خود را به صورت مجموع و جزئی مشاهده نماييد، همچنين امكان دسترسی سريع به تفصيلی دارايی ها، بدهی ها و سرمايه ها نيز وجود دارد.

یکی از دغدغه اصلی کاربران در هنگام صدور چک به صورت دستی، زیبا نوشتن و در عین حال جلوگیری از قلم خوردگی در هنگان نوشتن چک و همچنین عدم سوء استفاده افراد سودجو از متون نوشته شده در برگه چک و یا تغییر آنها می باشد، از این رو شرکت پژواک بنا بر رسالتی که در راستای خدمت رسانی در زمینه مالی و حسابداری دارد، اقدام به تولید ویژگی چاپ چک نموده است. (به بیان دیگر این ویژگی دقت، سرعت و امنيت را در صدور چك های صادره به شدت افزایش می دهد)

این ویژگی با امکانات کاربردی و ظاهری زیبا، تنظیمات جزء به جزء و بسیار دقیق، فرآیند صدور چک را برای کاربر بسیار آسان و جذاب می نماید. به طوری که کاربر می تواند از این طریق در کوتاه ترین زمان ممکن تعداد زیادی چک را بدون خطا چاپ و صادر نماید.

توجه نمایید که امکان درج تنظیمات برای چک های قدیمی و چک های صیاد وجود دارد.

 

در صورتی که ویژگی افزایش / کاهش سرمایه را خریداری نموده باشید، از این ویژگی (گروه گزارشات سرمایه ها) جهت تهیه گزارش از سرمایه گذاری های انجام شده می توانید استفاده نمایید.

گزارش سرمايه ها

ليست افراد سرمايه گذار در سيستم و مبلغ سرمايه ای كه آنها به سيستم تزريق نموده اند، در اين قسمت قابل مشاهده است.

گزارش تفصيلي سرمايه اشخاص

كليه تراكنش های اتفاق افتاده بر روی حساب سرمايه اشخاص را می توانيد در اين قسمت مشاهده كنيد. در واقع روند بدهكاری و بستانكاری سرمايه شخص در اين قسمت قابل مشاهده و پيگيری است.

اساس کار کسب و کارها و تولید یا ارائه خدمات، سرمایه است. هر کسب و کاری برای شروع نیازمند داشتن یک سری امکانات و تجهیزات است، بنابراین نمی توان انکار کرد که سرمایه نقش اصلی در بوجود آمدن آنها را دارد. همچنین کسب وکارهایی که فعالیت خود را آغاز کرده اند نیز برای ارتقای کار و پیشرفت بیشتر مستلزم جذب سرمایه هستند تا بتوانند اهداف خود را پیش ببرند.

در حالت کلی می توان سرمایه را هر نوع دارایی مالی یا ارزش دارایی های مالی نظیر وجه نقد در حساب بانکی، کارخانه، ماشین آلات و تجهیزاتی که در اختیار شرکت است دانست. در واقع سرمایه به منابع مالی مورد استفاده گفته می شود. به این ترتیب شرکت هایی که دارایی بیشتری نسبت به رقبا دارند، عملکرد بهتری می توانند داشته باشند.

از نظر حسابداری سرمایه از کم کردن بدهی‌های مؤسسه از جمع دارایی آن بدست می‌آید. به عبارت دیگر پس از پرداخت تمام بدهی‌ها و تعهدات یک مؤسسه، آنچه از دارایی باقی می‌ماند متعلق به صاحب یا صاحبان سرمایه مؤسسه است. به‌طور مثال اگر در یک مؤسسه جمع دارایی‌ها ۳٬۱۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال و جمع بدهی‌های مؤسسه ۱۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال باشد، آنگاه سرمایه مؤسسه ۳٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال خواهد بود، که از تفاضل دارایی و بدهی بدست می‌آید.

در صورتی که در واحد تجاری شما مدیریت سرمایه مهم می باشد و یا سرمایه گذاری کسب و کار شما مربوط به چند سرمایه گذار متفاوت است، می بایست این ویژگی را خریداری نمایید و سرمایه هر شخص را در سیستم درج و بالطبع در پایان سال مالی سود و زیان را متناسب با سرمایه هر شخص محاسبه و تقسیم نمایید. افزایش و کاهش سرمایه، توسط سرمایه گذاران در ابتدای شروع به کار مجموعه و یا در هر برحه زمانی دیگری می تواند انجام شود، به عبارتی در هر زمانی که در مجموعه شما سرمایه گذاری، مبلغ سرمایه خود را افزایش و یا کاهش می دهد، می بایست از این امکان استفاده نمایید.

اسناد حسابداری در نرم افزار شما به صورت خودکار و در پس زمینه درج می شود. در صورتی که مایل باشید اسناد حسابداری درج شده را بررسی و مشاهده نمایید، بایستی این ویژگی را خریداری نمایید.

گروه گزارش دفاتر شامل 2 گزارش ذیل است:

گزارش دفتر روزنامه

یكی از دفاتر استاندارد حسابداری است كه كلیه اسناد صادر شده توسط نرم افزار و كلیه رویدادهای مالی یک واحد صنفی، به صورت روزانه به ترتیب تاریخ وقوع در آن قابل مشاهده خواهد بود. جهت بررسی اسنادی كه در نرم افزار به صورت خودكار صادر می شود می توانید از این گزارش استفاده نمایید.

گزارش دفاتر كل حسابداری

دفاتر كل حسابداری، یكی دیگر از گزارشات استاندارد حسابداری است كه سر فصل حساب ها به صورت طبقه بندی شده در آن نمایش داده می شوند. به طور مثال: موجودی تمامی بانک ها و صندوق ها و لیست بدهكاران و بستانكاران و اسناد دریافتی و پرداختنی و … به صورت تفكیک شده در آن ذكر می گردد. در این گزارش امكان دسترسی سریع به حساب تفصیلی هر یک از سر فصل ها امكان پذیر می باشد.

هر مجموعه ای برای مدیریت هزینه / درآمد های روزمره خود، نیاز دارد که هزینه ها و درآمدها را به صورت تفکیک شده درج نماید. درج هزینه و درآمدها به تنهایی کافی نیست و برای مدیریت بهتر آنها بایستی بتوانید گزارشات خلاصه و ریز آنها را تهیه و در ماه های مختلف مورد بررسی قرار دهید و از این طریق بتوانید هزینه های خود را مدیریت کرده و کاهش دهید و همچنین درآمدهای خود را افزایش دهید.

ویژگی گروه هزینه و درآمد شامل 4 گزارش ذیل می باشد:

1. گزارش ریز هزینه ها

جهت اطلاع از دفعات تكرار و پرداخت انواع مختلف هزینه های واحد صنفی و مبالغ پرداختی و تاریخ های پرداخت، این گزارش قابل استفاده خواهد بود.

2. گزارش ریز درآمدها

جهت اطلاع از دفعات تكرار و دریافت انواع مختلف درآمد های واحد صنفی و مبالغ دریافتی و تاریخ های دریافت، این گزارش قابل استفاده خواهد بود.

3. گزارش خلاصه هزینه ها

شما می توانید تعداد پرداخت ها و میانگین و مجموع مبالغ پرداخت شده بابت هر هزینه را مشاهده نمایید.

4. گزارش خلاصه درآمد ها

شما می توانید تعداد دریافت ها و میانگین و مجموع مبالغ دریافت شده بابت هر درآمد را مشاهده نمایید.

مانده حساب طرف حساب هاي تجاري و دلايل كاهش يا افزايش بدهكاري و بستانكاري ايشان، در يك تجارت شفاف و منظم يكي از مهمترين مسائل به شمار مي رود. كليه تراكنش هاي اتفاق افتاده بر روي حساب اشخاص موجود در سيستم را مي توانيد در اين قسمت مشاهده كنيد.

روند بدهكاري و بستانكاري شخص با نمايش جزئيات كالاهاي فروخته شده يا خريداري شده از ايشان در اين گزارش قابل مشاهده و پيگيري است.

امروزه در فرآیند کاری مشاغل مختلف استفاده از چک امری مرسوم تلقی می شود. از این رو مهم است که تیم مالی قادر به ثبت دسته چک و مدیریت چک ها و گزارش گیری از آن باشد.

در صورتی که از چك در چرخه مالي واحد صنفي خود زياد استفاده مي كنيد، با استفاده از ثبت دسته چك مي توانيد با وارد كردن يكجاي كليه برگ هاي يك دسته چك در سيستم، در هنگام نياز، از برگ هاي چك سفيد ثبت شده استفاده كنيد و از ثبت مورد به مورد چك ها بي نياز شويد.

مديريت تعداد برگ هاي مصرف شده و باقي مانده هر دسته چك و صرفه جويي در وقت و افزايش سرعت عمل و همچنين مديريت بهتر چك ها از قابليت هاي برجسته اين قسمت است.

در واحدهاي صنفي كه جهت بررسي دقيق تر وضعيت سود و زيان، بخش هاي مختلف تعريف گرديده است و كليه موارد منجر به سود و زيان توسط كاربر سيستم در بخش مربوطه ثبت گرديده است، جهت مشاهده سود بخش هاي مختلف در بازه هاي زماني معين از گزارش سود بخش ها بهرمند خواهيد شد.

ممکن است مجموعه ما فعالیت های مجزایی انجام دهد که جهت استخراج تفکیک شده سود و زیان هر فعالیت، بخش های مجزایی در نرم افزار تعریف می شوند و عملیات های خرید، فروش، هزینه / درآمد و ... در بخش مربوطه درج می شوند.

با استفاده از این گزارش می توانیم سود و زیان هر بخش را به صورت تفکیک شده مشاهده نماییم و در صورتی که سرمایه گذاران در هر یک از بخش ها سرمایه گذاری کرده اند، بتوانیم به صورت دقیق سود و زیان بخش مربوط به هر سرمایه گذار را استخراج و با وی به اشتراک بگذاریم.

در صورتی که موجودی و نوسان قیمت کالاها برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است و همواره سعی در مدیریت صحیح موجودی ها دارید، این گروه از گزارشات می تواند در این زمینه به شما کمک شایان توجهی نماید.

ویژگی گروه گزارشات انبارداری شامل 4 گزارش ذیل می باشد:

1. گزارش موجودی كالا

شما می توانید خلاصه گزارشی از وضعیت كالاها مانند موجودی كلی كالا در همه انبارها، ارزش ریالی كالاهای موجود در انبار و سود حاصل از فروش این كالا تا این لحظه و ... را با قابلیت تعیین شرایط مختلف جستجو مانند گروه كالا، انبار و ... مشاهده نمایید.

2. گزارش كاردكس كالا

با این گزارش ریز گردش ریالی و تعدادی كالاها در انبارها در بازه زمانی مشخص مشاهده می گردد. از این رو بررسی روند خرید و فروش كالا جهت قیمت گذاری و تعیین سفارشات جدید و ... توسط مدیر مجموعه تسهیل می گردد.

3. گزارش موجودی كالا در انبار

این گزارش به شما اعلام می كند، كه از هر كالایی در هر انبار و بخش چه تعداد موجودی دارید. جهت بررسی موجودی كالاها و ثبت سفارش جدید و انجام عملیات انبار گردانی (بررسی موجودی انبار و تطابق آن با نرم افزار) این گزارش بسیار كاربردی است.

4. گزارش وضعیت انبار

شما می توانید موجودی كلیه كالاهای موجود در یك انبار، به همراه قیمت خرید و فروش پیش فرض آنها را مشاهده نمایید. با استفاده از این قابلیت در واقع موجودی و لیست كلیه اجناس موجود در یک انبار قابل مشاهده می باشند.

در صورتی که شغل شما به گونه ای است که برای فروش کالا و خدمات خود نیاز است که برای مشتریان پیش فاکتور صادر نمایید (به طور مثال: طراحی و چاپ، لوازم خانگی، فروش قطعات کامپیوتری و ...)، یا برای سفارش کالا خود به تأمین کنندگان کالا، نیاز به صدور فاکتوری در قالب سفارش دارید، با استفاده از این ویژگی می توانید سرعت و دقت کارهای خود را بهبود ببخشید و خرید این ویژگی به شما توصیه می شود.

ویژگی گروه پیش فاکتور و سفارشات شامل 4 قابلیت ذیل می باشد:

1. پیش فاكتور

با توجه به اینكه امروزه مشتریان جهت خرید كالای مورد نیاز خود، كیفیت و قیمت های مختلف كالا یا خدمت مورد نظر را در بازار مورد بررسی و تجزیه و تحلیل دقیق قرار می دهند، ارائه پیش فاكتوری كه به شكل مناسبی توسط نرم افزار ایجاد و توسط دستگاه چاپگر، چاپ و ارائه گردد می تواند موجب شناخت مناسب تر كالای ارائه شده توسط واحد صنفی گردد و همچنین امكان پیگیری و دسترسی های بعدی را نیز به شدت افزایش دهد. لذا این امكان می تواند نقش مؤثری در افزایش فروش و رضایتمندی مراجعین داشته باشد.

2. تبدیل پیش فاكتور به فاكتور

با این امكان می توانید پیش فاكتورهای صادر شده قبلی را به سادگی به فاكتور تبدیل نمایید بدون اینكه نیاز باشد این اطلاعات را مجدداً برای صدور فاكتور فروش به نرم افزار وارد نمایید.

3. امكان ثبت سفارش كالا

اعلام نیازمندی و ثبت سفارش كالاهای مورد نیاز واحد تجاری به روش های سنتی و به صورت شفاهی علاوه بر افزایش احتمال خطا و اشتباه توسط دو طرف سفارش دهنده و سفارش گیرنده، امكان ارجاعات بعدی و بررسی و مطابقت اجناس ارسال شده و سفارش را نیز از بین می برد، از این رو استفاده از قابلیت ثبت و چاپ سفارشات كالا موجب افزایش دقت، كاهش خطای انسانی و همچنین پیگیری و مراجعات بعدی را امكان پذیر می نماید.

4. امكان تبدیل سفارش كالا به فاكتور خرید

با این امكان می توانید سفارش های صادر شده قبلی را به سادگی به فاكتور خرید تبدیل نمایید بدون اینكه نیاز باشد این اطلاعات را مجدداً برای صدور فاكتور خرید در نرم افزار وارد نمایید.

در صورتی که در مجموعه شما امکان مرجوع کردن کالا توسط مشتریان وجود دارد و یا کالاهایی که شما از تامین کنندگان تهیه می فرمایید ممکن است به هر دلیلی مرجوع گردد، این ویژگی برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.

پس از خرید این ویژگی، امكانات و گزارشات ذیل قابل دسترس خواهند بود: 

  1. برگشت از فروش
  2. برگشت از خريد
  3. گزارش فاكتور هاي برگشت از خريد
  4. گزارش فاكتور هاي برگشت از فروش

برای فروشندگان در فروش کالا، ممکن است مشکلاتی پیش بیاید، که در ذیل به آن اشاره می کنیم:

  • کالای فروخته شده دارای مشکل باشد.
  • کلای فروخته شده معیوب، ناقص و یا شکسته باشد.
  • دارای کیفیت پایینی باشد.
  • با درخواست مشتری مغایرت داشته باشد و …

خریدار در صورت مواجه شدن با این مسائل، مسلماً کالای خریداری شده را مرجوع می کند و برای سیستم حسابداری فروشنده، سند برگشت از فروش بایستی صادر شود.

این گزارشات عمدتاً جهت بررسی گردش کالا ها در بازه های زمانی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. (این ویژگی امكان بررسی این كه میزان فروش كدام كالاها بهتر و كدام كالاها ضعیف است را نیز فراهم می کند و همچنین شما را مطلع می سازد که زمینه كاری را بر روی كدام كالاها به دلیل عدم فروش مورد نظر و مطلوب بایستی تقویت كنید.)

ویژگی گروه گزارشات زمانی کالا، شامل 3 گزارش ذیل است:

1. گزارش معاملات كالا

بررسی میزان خرید و فروش، برگشت از خرید و فروش، خرید و فروش امانی كالاها به تفکیک مقدار و مبلغ در این گزارش میسر می شود.

امكان جستجو براساس كالاهای راكد (كالاهایی كه خرید دارند ولی فروش ندارند) و كالاهای با گردش صفر (كالاهایی كه خرید و فروش ندارند) و معاملات انجام شده با شخص / اشخاص خاص و كالاها و گروه های کالای مورد نظر وجود دارد.

2. گزارش ماهیانه كالا

میزان خرید و فروش، برگشت از خرید و فروش، خرید و فروش امانی كالاها (مقدار و مبلغ) در این گزارش به تفكیک ماههای سال نمایش داده می شود.

3. گزارش فصلی كالا

میزان خرید و فروش، برگشت از خرید و فروش، خرید و فروش امانی كالاها (مقدار و مبلغ) در این گزارش به تفكیک فصول سال نمایش داده می شود.

با توجه به تنوع بسيار زياد مشاغل و روش های گوناگون در اجرای مراحل كار در بين صاحبان مشاغل، حتی با وجود نرم افزارهاي حسابداری متنوع در بازار، بعضاً نيازهايی به چشم می خورد كه در هيچ يک از نرم افزارها به صورت يكپارچه تعبيه نشده است. از طرفي تهيه نرم افزار سفارشی بسيار هزينه بر خواهد بود.

با تهيه اين ويژگی مي توانيد برای هر كالا چند خصوصيت دلخواه تعريف نماييد و ضمن افزايش قدرت نرم افزار از وارد كردن كالاها و اطلاعات تكراری در سيستم اجتناب كنيد.

به كمك اين ويژگی قدرت نرم افزار به طرز قابل توجه و به صورت دلخواه افزايش پيدا كرده و مسائل غير قابل حل در ساير نرم افزارها به راحتی برطرف می گردد. به عنوان مثال:

  • فروشندگان پوشاک می توانند براي كالاهای خود مواردی مانند سايز، رنگ و مدل و ... داشته باشند
  • فروشندگان كفش می توانند مواردی مانند سايز، رنگ و برند و ... را داشته باشند
  • فروشندگان فرش می توانند مواردی مانند طول و عرض و ... را داشته باشند
  • فروشندگان كاشي و سراميک می توانند مواردی مانند طول و عرض داشته باشند و در هنگام فروش سيستم به صورت خودكار مقدار فروش را از ضرب طول در عرض محاسبه نمايد. (براساس فرمول تعیین شده توسط کاربر در هنگام تعریف خصوصیت)
  • فروشندگان گوشی و لوازم جانبی می توانند مواردی مانند برند، مدل، ظرفیت و ... را داشته باشند
  • و ...

قابلیت های ویژگی خصوصیت کالا به شرح ذیل است:

  • استفاده از الگوهای خصوصیت که به صورت پیش فرض تعریف شده اند (خدمات کامپیوتر / خدمات موبایل / کفش / پوشاک / کیف / سنگ، شیشه / چوب / مواد غذایی، دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی و ...)
  • تعریف خصوصیت به حالت های متنوع (تیک، انتخاب از لیست، عددی، متنی، تاریخی)
  • تعریف فرمول برای کالای خصوصیت دار
  • امکان تعیین اینکه خصوصیت در موجودی در نظر گرفته شود یا خیر؟
  • انتخاب اجباری / اختیاری بودن انتخاب خصوصیت در خرید و فروش به صورت مجزا
  • ایجاد الگوهای جدید
  • ویرایش الگوهای موجود
  • انتخاب کالای خصوصیت دار به صورت 2 بعدی، برای درج در فاکتور و چاپ بارکد
  • چاپ و خواندن بارکد کالای خصوصیت دار، برای شناسایی و فروش سریع کالاهای دارای خصوصیت
  • مدیریت موجودی کالای خصوصیت دار به وسیله فرمول
  • گزارش موجودی کالای خصوصیت دار
  • گزارش موجودی 2 بعدی کالای خصوصیت دار
  • گزارش موجودی کالای خصوصیت دار در انبار
  • گزارش کاردکس کالاهای خصوصیت دار
  • گزارش ارزش ریالی کالاهای خصوصیت دار موجود در انبار
  • گزارش موجودی کالاهای خصوصیت دار براساس خصوصیت

با استفاده از این ویژگی می توانید موجودی کالای خود را از انباری به انبار دیگری منتقل نمایید.

در واحدهای صنفی كه از بيش از يك انبار برای مديريت كالاها استفاده می كنند، در هنگام جابجايی كالا از يك انبار به ساير انبارها و مطابقت كامل موجودی انبارها می بايست اين عمليات را در نرم افزار ثبت نمايند.

به طور مثال اگر شما صاحب چندین فروشگاه با یک انبار مرکزی می باشید که کالاها ابتدا با فاکتور خرید وارد انبار مرکزی می شوند و سپس بنا به درخواست هر شعبه از انبار مرکزی به شعبات مختلف ارسال می گردد می توانید از این امکان استفاده نمایید.

از ویژگی های عملیات انبار می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • صدور حواله انتقال به دلخواه
  • انتقال موجودی تمامی کالاهای انبار مبداء به مقصد
  • انتقال موجودی کالاهای مشخص شده از انبار مبداء به مقصد
  • امکان تعیین ارزش ریالی کالا براساس (قیمت خرید پیش فرض / قیمت آخرین خرید / براساس الگوریتم FIFO)
  • درج توضیحات
  • ارائه گزارش از عملیات انبارهای صورت گرفته
  • و ...

با توجه به اينكه در نرم افزار كليه اسناد حسابداری به صورت خودكار و كاملاً مطابق با استانداردهای حسابداری صادر می گردد، شما می توانيد با استفاده از اين گزارش بررسی كنيد كه چه شماره سندهايی، بابت چه عمليات هايی در تاريخ های مشخص در سيستم ثبت شده اند. (بررسی اسناد صادر شده و چاپ سند حسابداری مربوط به هر یک از عملیات ها را می توانید از این گزارش انجام دهید)

امكان استخراج عمليات انجام شده با استفاده از شماره سند و مشاهده عمليات مذبور و همچنين جستجو براساس علت صدور سند، بازه تاريخی، بازه مبلغي و شماره سند در اين گزارش امكان پذير است.

عده ای از شرکت ها و فروشگاه ها، بعضاً برای بدست آوردن بازار فروش جدید به غیر از بازار فروش عادی خودشان، اقدام به ارسال کالاهای خود به دیگر فروشگاه ها و شرکت ها می کنند که این کار در قالب فاکتور فروش / خرید امانی انجام می شود.

در صورت تحويل اجناس به صورت امانی به همكاران و مشتريان و همچنين دريافت كالاهای امانی از همكاران مي بايست از فاكتورهای امانی در نرم افزار استفاده كنيد. بدين صورت كه هنگام درج فاكتور امانی هيچ عمليات نوع مالی درج نمی شود و فقط موجودی كالا در انبار مديريت می گردد.

در صورت قطعی شدن فاكتورهای امانی می بايست نحوه تسويه حساب فاكتور تعيين و فاكتور از وضعيت امانی به فاكتورهای اصلی تبديل خواهد شد.

فروش اقساطی عبارت است از فروش كالا به مبلغ مشخص به شخص، به ترتيبی كه تمام يا قسمتی از مبلغ به اقساط مساوی و يا غيرمساوی در سر رسيدهای معين دريافت گردد.

در صورتی که در شغل شما فروش اقساطی رایج است و شما نیز از این روش فروش نیز استفاده می نمایید، این ویژگی کمک شایانی به مدیریت پرداخت ها و باقیمانده اقساط و ... مشتریانی که از شما خرید کرده اند می نماید و دیگر نباید از این بابت نگرانی داشته باشید. (در مشاغلی مانند: فروش طلا، فرش، لوازم خانگی، تلفن همراه، رایانه و ماشین های اداری، مبلمان، لوازم صوتی و تصویری و ... فروش اقساطی رایج است.)

با خرید ویژگی اقساط، امکانات ذیل را در دسترس خواهید داشت:

  • محاسبه بهره به 4 روش (ثابت / براساس تعداد اقساط / براساس فرمول بانکی / ریال)
  • محاسبه ديركرد روزانه به صورت خودکار و دستی
  • تعیین فاصله سر رسيد اقساط (ماه / روز)
  • رند كردن قيمت ها تا 6 رقم
  • تعیین انتساب مبلغ غیر رند به قسط اول یا قسط آخر
  • چاپ دفترچه قسط
  • باز پرداخت اقساط با جزئیات کامل و دقیق
  • پرداخت بخشی از مبلغ قسط
  • پرداخت بيشتر از مبلغ قسط (مبلغ بیشتر پرداخت شده در حساب انباشت ذخیره می شود)
  • پرداخت اقساط از مبلغ انباشت
  • بررسی جزئیات مربوط به دفترچه قسط (تعداد و مبلغ اقساط پرداخت شده، تعداد و مبلغ اقساط باقی مانده)
  • اعلام اختتامیه دفترچه قسط
  • گزارش دفترچه های اقساط
  • گزارش آیتم های دفترچه های اقساط
  • گزارش سر رسید اقساط مشتریان
  • ارسال پیامک سر رسید اقساط به صورت خودکار و با تنظیمات تعیین شده (در صورتی که ویژگی ارسال پیامک را خریداری کرده باشید)
  • و ...

صورت سود و زیان، به خوبی بیانگر میزان سود یک شرکت در پایان سال مالی است و شرکت‌ها موظف‌اند در پایان سال مالی، صورت سود و زیان خود را منتشر و از این طریق، میزان سودآوری خود را به اطلاع سهام داران برسانند.

توجه داشته باشید که پس از بستن سال مالي، کل سود سال مالی که در صورت سود و زیان قابل مشاهده است، به حساب سود انباشته منتقل می گردد. با استفاده از اين امكان شما مي توانيد سود سال مالي قبل را بين سرمايه گذاران تقسيم كنيد.

در مجموعه هایی که چند سرمایه گذار وجود داشته باشند بایستی براساس میزان سرمایه اولیه هر سرمایه گذار و زمانی که هر کدام از آنها در سال مالی سرمایه خود را در اختیار مجموعه قرار داده اند، سود محاسبه و بین ایشان تقسیم گردد.

با استفاده از این قابلیت ویژه در نرم افزار، صاحب کسب و کار می تواند برای تمامی اپراتورها، صندوق داران و کارشناسان فروش براساس حوزه فعالیت و کالاها و خدمات مرتبط، بخش و انبار ویژه ای تعیین نماید. با اعمال این محدودیت، هر کاربر فقط در بخش و انبار تعریف شده برای وی می تواند اقدام به انجام عملیات های خرید / فروش و حسابداری نماید و به همین دلیل استخراج گزارشات و بررسی ایرادات به بهترین و سریع ترین حالت ممکن امکان پذیر می گردد. (برای تعیین بخش و انبار اختصاصی کاربر می بایست به تعریف کاربران مراجعه نمایید)

توجه نمایید که با این اقدام، ضمن سادگی عملکرد برای کاربران، گزارشات سطح بالای مدیریتی از قبیل موجودی کالا در انبار / گردش کالا در انبار و سود و زیان به تفکیک بخش های مختلف، دقیق تر و با حداقل خطا تهیه می گردد.

مشاهده نموداري و گرافيكي گزارشات جهت تجزيه و تحليل سريع آن توسط مديريت مجموعه و تصميم گيري هاي آتي در خصوص نحوه عملكرد و تعيين سياست هاي خريد و فروش بسيار مثمر ثمر مي باشد.

در اين گروه گزارشات ذیل به صورت تحليلي و نموداري وجود دارند:

  1. گزارشات تحليل آماري فروش كالا
  2. گزارشات تحليل آماري خريد كالا
  3. گزارشات تحليل آماري هزينه و درآمد
  4. گزارشات تحليل آماري تخفيفات
  5. گزارشات تحليل آماري مالي
  6. گزارشات تحليل آماري سود و زيان
  7. گزارشات تحليل آماري حقوق و دستمزد
  8. گزارشات تحليل آماري اشخاص

این ویژگی امکان مدیریت روزها و ساعاتی که کاربران مجموعه شما مجاز به استفاده از نرم افزار هستند را فراهم می کند. (در تعریف / ویرایش کاربر می توانید شیفت کاری وی را نیز تعیین بفرمایید)

در این قسمت برای هر کاربر، روزهای مجاز هفته و ساعات مجاز هر روز برای دسترسی به نرم افزار تعیین شده و کاربر صرفا در این محدوده اجازه ورود با نام کاربری و رمز عبور خود به نرم افزار را دارد.

در صورت اقدام به ورود در ساعات غیر مجاز، از دسترسی کاربر به نرم افزار جلوگیری به عمل آمده و پیغام مناسب برای او نمایش داده می شود. این ویژگی می تواند در ساماندهی به دسترسی و قابل پیگیری بودن آن، به مدیریت مجموعه کمک شایان توجهی نماید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
محمد هادی روستا
در تاریخ: 1400-04-02 19:36
همین قدرت و کارایی در هنگام کار با نرم افزار یعنی دقت بالا و سهولت نرم افزار
طاهره بختیاری
در تاریخ: 1400-04-03 09:25
مثل اثر انگشت که هر فردی منحصرا اثر انگشت خودش رو داره
این محصول هم منحصرا واسه نمایشگاه ماشین بود و اینکه خودرو ها رو میشه اینقدر با جزییات تعریفکرد برام از هرچیزی جالب تر بود
حمیدرضا رستمی
در تاریخ: 1400-04-03 09:46
بسیار عالی بود
تمام اطلاعات خودرو رو به راحتی وارد کردم و جستجوی بسیار کاملی داره