CRM يا مديريت ارتباط با مشتری در علم اقتصاد امروز بسيار مورد توجه قرار می گيرد. حفظ ارتباط با مشتری و اطلاع رسانی در زمان ها و موارد مختلف برای وی موجب افزايش رضايتمندی مشتری، تداوم ارتباط می گردد و در نهايت احتمال فروش های آتی به وی را افزايش می دهد.
پیامک رسانهای مقرون به صرفه، سریع و با درصد تاثیرگذاری بالاست که میتواند به جذب و نگهداری مشتریان، فروش و ارائه محصولات، ارائه آخرین دستاوردها و خدمات جدید به مشتریان و همچنین تقویت جایگاه نشان تجاری (Brand) کمک شایانی بنماید.
اشخاص ثبت شده در سيستم ، بانک اطلاعاتی بسيار سودمندی برای ارسال پيامک در موارد مختلف به مشتريان می باشد كه با استفاده از پنل داخلی ارسال پيامک نرم افزار، می توانيد به راحتی و با چند كليک ساده پيامک مورد نظر را به گروه اشخاص مورد نظر (گيرنده پيامک) ارسال فرماييد.
ارسال پيامك از طريق ذيل انجام مي پذيرد:
- Web Service (پانل های ارسال پيامک اينترنتی)
در نرم افزار با تنظيم نوع ارتباط شما جهت ارسال پيامک، مي توانيد برای حالت های ذيل پيامک خودكار ارسال نماييد:
- ثبت شخص
- ثبت فاکتور
- اعلام بدهکاری
- سر رسید چک ها
- سر رسید اقساط
- روز تولد – ازدواج
- ارسال وضعیت ورود و خروج کاربر
- گردش صندوق و بانک
- مبلغ فروش روزانه
و همچنين امكان ارسال پيامك به صورت دستي در هر زمان و به اشخاص خاص با متن دلخواه نيز وجود دارد.
از مزاياي ارسال پيامك مي توانيم به نكات ذيل اشاره كنيم:
- ارتباط دائم با مشتريان از طريق پيامک
- اطلاع رسانی تخفيفات و فروش های ويژه
- امكان ارسال تبليغات برای مشتريان
- امكان ارسال سر رسيد و هشدار ها و بدهي ها و تبريكات و ... به مشتريان
جهت پیگیری وضعیت ارسال پیامک ها می توانید از گزارشات ذیل استفاده نمایید:
- گزارش پیامک های ارسال شده
- گزارش لاگ پیامک ها
توجه: برای استفاده از این ویژگی می بایستی پنل ارسال پیامک را خریداری نمایید.