CRM، يا مديريت ارتباط با مشتری در علم اقتصاد امروز بسيار مورد توجه قرار می گيرد. حفظ ارتباط با مشتری و اطلاع رسانی در زمان ها و موارد مختلف برای وی موجب افزايش رضايتمندی مشتری، تداوم ارتباط می گردد و در نهايت احتمال فروش های آتی به وی را افزايش می دهد.
پیامک رسانهای مقرون به صرفه، سریع و با درصد تاثیرگذاری بالاست که میتواند به جذب و نگهداری مشتریان، فروش و ارائه محصولات، ارائه آخرین دستاوردها و خدمات جدید به مشتریان و همچنین تقویت جایگاه نشان تجاری (Brand) کمک شایانی بنماید.
اشخاص ثبت شده در سيستم بانک اطلاعاتی بسيار سودمندی برای ارسال پيامک در موارد مختلف به مشتريان می باشد كه با استفاده از پنل داخلی ارسال پيامک نرم افزار، می توانيد به راحتی و با چند كليک ساده پيامک مورد نظر را به گروه اشخاص مورد نظر (گيرنده پيامک) ارسال فرماييد.
ارسال پيامك از طريق ذيل انجام مي پذيرد:
- Web Service (پانل های ارسال پيامک اينترنتی)
در نرم افزار با تنظيم نوع ارتباط شما جهت ارسال پيامک، مي توانيد برای حالت های ذيل پيامک خودكار ارسال نماييد:
- پس از ثبت فاكتور فروش
- سررسيد اقساط (چند روز قبل و يا چند روز بعد)
- سررسيد چک ها (چند روز قبل و يا چند روز بعد)
- تبريک روز تولد / ازدواج
- پس از ثبت شخص در نرم افزار
- ارسال بدهکاری اشخاص
- پس از تسویه حساب اشخاص
- آمار ورود کاربران / خروج کاربران / مانده بانک / گردش بانک / مانده صندوق / گردش صندوق / مبلغ فروش روزانه
- ارسال پیامک های ویژه کارت خرید برای مشتریان (شارژ دستی کارت خرید / استفاده از کارت خرید / افزایش شارژ هدیه کارت خرید / انقضاء شارژ هدیه کارت خرید)
و همچنين امكان ارسال پيامك به صورت دستي در هر زمان و به اشخاص خاص با متن دلخواه نيز وجود دارد.
از مزاياي ارسال پيامك مي توانيم به نكات ذيل اشاره كنيم:
- ارتباط دائم با مشتريان از طريق پيامک
- اطلاع رسانی ارائه اجناس جديد و تخفيفات و فروش های ويژه
- امكان ارسال تبليغات برای مشتريان
- امكان ارسال سر رسيد و هشدار ها و بدهي ها و تبريكات و ... به مشتريان
جهت پیگیری وضعیت ارسال پیامک ها می توانید از گزارشات ذیل استفاده نمایید:
- گزارش پیامک های ارسال شده
- گزارش لاگ پیامک ها
توجه: برای استفاده از این ویژگی می بایستی پنل ارسال پیامک را خریداری نمایید.