نرم افزار فروشگاهی

نرم افزار فروشگاهی

نرم افزار رستوران

نرم افزار رستوران

نرم افزار طلا فروشی

نرم افزار طلا فروشی

نرم افزار املاک

نرم افزار املاک

نرم افزار نمایشگاه اتومبیل

نرم افزار نمایشگاه اتومبیل

نرم افزار سوپرمارکت

نرم افزار سوپرمارکت

نرم افزار شیرینی فروشی

نرم افزار شیرینی فروشی

نرم افزار تشریفات مجالس

نرم افزار تشریفات مجالس

نرم افزار موبایل فروشی

نرم افزار موبایل فروشی

مشاوره رایگان

پردیس - تشریفات (رزرواسیون و مدیریت فروش)

تاریخ :1399-10-11 16:39

دسته بندی :آموزش ها

رزرواسیون و مدیریت فروش در نرم افزار تشریفات (پردیس)

معمولا قبل از ثبت قرار داد مراسمی، رزرو صورت می پذیرد، بدین صورت که چندین مرحله مذاکره، مشاهده از محل مراسم و غیره صورت میگیرد، موارد مورد نیاز مراسم بررسی و برآورد هزینه می شود، در صورتی که طرفین در تمامی موارد به توافق برسند، رزرو ثبت قطعی می شود در غیراین صورت ثبت نخواهد شد.

  1. مشخصات عمومی
  2. زمان بندی پیشنهادی
  3. آیتم های مور نیاز
  4. پیگیری مراسم

مشخصات عمومی

در سربرگ مشخصات عمومی، همانطور که از نامش پیداست مشخصات عمومی شخص ثبت می شود.

  • نام و نام خانوادگی
  • تلفن
  • همراه
  • نوع مراسم
  • تاریخ 

مشخص نمودن تاریخ مراسم جهت جلوگیری از تداخل در مراسم دیگر، امری ضروری می باشد.

  • ساعت شروع و پایان مراسم
  • محل برگزاری

محل برگزاری مراسم نیز جهت اطمینان از خالی بودن محل امری ضروری می باشد.

  • نحوه آشنایی
  • تعداد مهمان 

با مشخص نمودن تعداد مهمان ها با توجه به ظرفیت محل برگزاری از مناسب بودن محل مطمئن خواهید شد.

  • جزئیات مراسم

می توان جهت مراسم خود جزئیات خاصی را انتخاب نمود تا در زمان مناسب انجام پذیرد.

  • توضیحات

زمان بندی پیشنهادی مراسم

می توان چندین تاریخ مختلف را در نظر گرفت، به عنوان مثال تاریخ های اعیاد و تعطیلات مختلف را می توان در نظر گرفته و رزرو نمود.

در قسمت سمت راست این سربرگ دکمه ی "فهرست تاریخ های پیشنهادی جهت مراسم" لیست تاریخ هایی را که شما توسط فرم مربوطه به عنوان تاریخ های مناسب برای مراسم خاصی ثبت نموده باشید، نمایش می دهد.   


آیتم های مورد نیاز مراسم

در هر مراسم مواردی  مانند میز و صندلی حتما وجود دارند. این آیتم ها، در حقیقت کالاهایی هستند که قابل عرضه به مشتری می باشند، که تعداد آنها با توجه به تعداد مهمان ها تنظیم می شود.


پیگیری مراسم

پس از ثبت اولیه رزرو مشتری، می توان پیگیری های لازم جهت مشخص نمودن وضعیت مشتری را ثبت نمود.برای این کار ابتدا رزرو را ثبت نموده، عملیات را مجددا بارگزاری کنید، قسمت پیگیری مراسم فعال می شود. 

تاریخ، توضیحات و نتیجه احتمالی را می توان در این قسمت ثبت و مشاهده نمود.


تبدیل به قرارداد

در صورتی که مذاکرات شما به نتیجه برسد، می توانید با استفاده از دکمه تبدیل به قرارداد در پایین فرم، عملیات رزرو را قطعی یا به عبارتی تبدیل به قرارداد نمایید.

 

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا وارد سایت شوید