تاریخ :1399-10-14 16:21
دسته بندی :آموزش ها
در این نرم افزار امکاناتی فراهم شده که کاربر بتواند درآمدهای همراه با فاکتور و درآمدهای مستقیم و همچنین هزینه های همراه با فاکتور (مثل کرایه حمل کالای خریداری شده و ...) و هزینه های مستقیم (مثل آب و برق و گاز و ... ) را ثبت نماید .
همچنین پس از ثبت هزینه / درآمد کاربر می تواند نحوه تسویه هزینه / درآمد انجام شده را سریعاً در سیستم ثبت نماید. مثل پرداخت از صندوق، تنخواه و یا دریافت وجه نقد، واریز به حساب بانک و ...
پس از ورود به فرم ثبت هزینه/ درآمد قسمت های ذیل را مشاهده می کنید:
نوع: در این قسمت بایستی نام هزینه / درآمد مورد نظر را انتخاب کنید. در صورتی که قبلا مشخصات هزینه / درآمد را در نرم افزار ثبت نکرده اید می توانید با کلیک بر روی دکمه جستجوی هزینه / درآمد این کار را انجام دهید.
بخش: در این قسمت بایستی بخشی که این هزینه / درآمد برای آن در نظر گرفته شده است را انتخاب کنید. در صورتی که بخش مورد نظر در نرم افزار تعریف نشده است، با کلیک بر روی دکمه جستجوی بخش اقدام به ثبت آن کنید.
شخص / توسط: در این قسمت می توانید شخص واسط در پرداخت هزینه یا دریافت درآمد را در صورت لزوم مشخص کنید. در صورتی که مشخصات شخص مورد نظر در نرم افزار ثبت نشده باشد، بایستی ابتدا اقدام به ثبت مشخصات شخص کنید.
صندوق جاری: در این قسمت نام و موجودی صندوق تحویل داده شده به کاربر جاری نرم افزار ، نمایش داده می شود.
پرداخت نقد: با کلیک بر روی این دکمه ، مبلغ هزینه از صندوق جاری کسر و مبلغ درآمد وارد شده در فرم ثبت درآمد، به صندوق جاری اضافه می شود.
پرداخت پیشرفته: جهت تعیین نوع دریافت / پرداخت بر روی این دکمه کلیک کنید.
نکته: هزینه های ثبت شده در نرم افزار، در گزارشات سود و زیان به عنوان زیان و در آمد های ثبت شده به عنوان سود نمایش داده می شود.