نحوه ایجاد و ساخت فایل مالیاتی اداره دارایی (TTMS) در نرم افزار حسابداری پرنس
جهت ساخت فایل مالیات بایستی به روش ذیل عمل نمایید:
- مشخصات موسسه/شرکت خود را در نرم افزار وارد نمایید.
- از منوی تنظیمات، تنظیمات سیستم را باز نموده، در قسمت سمت راست گزینه متفرقه را انتخاب نمایید.
- در قسمت سمت چپ دکمه مشخصات موسسه را کلیک نمایید.
- تمامی اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح وارد نموده و دکمه تایید را کلیک نمایید.
- تمامی عملیات های مورد نظر خود اعم از خرید، فروش، قراردادها و ... را در نرم افزار ثبت نمایید.
- پس از ثبت دو مورد فوق از طریق منوی امکانات، تهیه فایل مالیات را باز نمایید.
- فصل و سال مالی مورد نظر خود جهت تهیه فایل ttms را انتخاب نمایید.
- دکمه ایجاد فایل مالیات را کلیک نمایید.
- در مسیر مشخص شده در همان صفحه، میتوان فایل ساخته شده جهت ارائه به سازمان مالیات را مشاهده نمود.