تهیه فایل مالیاتی اداره دارایی TTMS

تاریخ :1399-10-14 17:19

دسته بندی :آموزش ها

نحوه ایجاد و ساخت فایل مالیاتی اداره دارایی (TTMS) در نرم افزار حسابداری پرنس

جهت ساخت فایل مالیات بایستی به روش ذیل عمل نمایید:

  • مشخصات موسسه/شرکت خود را در نرم افزار وارد نمایید.
    • از منوی تنظیمات، تنظیمات سیستم را باز نموده، در قسمت سمت راست گزینه متفرقه را انتخاب نمایید.
    • در قسمت سمت چپ دکمه مشخصات موسسه را کلیک نمایید.
    • تمامی اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح وارد نموده و دکمه تایید را کلیک نمایید.
  • تمامی عملیات های مورد نظر خود اعم از خرید، فروش، قراردادها و ... را در نرم افزار ثبت نمایید.
  • پس از ثبت دو مورد فوق از طریق منوی امکانات، تهیه فایل مالیات را باز نمایید.
    • فصل و سال مالی مورد نظر خود جهت تهیه فایل ttms را انتخاب نمایید.
    • دکمه ایجاد فایل مالیات را کلیک نمایید.
    • در مسیر مشخص شده در همان صفحه، میتوان فایل ساخته شده جهت ارائه به سازمان مالیات را مشاهده نمود.

 

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا وارد سایت شوید