تاریخ :1404-02-09 12:57
دسته بندی :اخبار
در صورتی که پس از بروز رسانی نرم افزار به نسخه 6.65 در ویندوز 7، در هنگام اجرای نرم افزار خطایی مشابه تصاویر زیر دریافت کردید:
بایستی فایل زیر را دریافت و از حالت فشرده خارج نمایید:
پس از Extract فایل فشرده، 3 فایل زیر را مشاهده می نمایید:
MicrosoftEasyFix51044.msi
windows6.1-kb3140245-x64_5b067ffb69a94a6e5f9da89ce88c658e52a0dec0.msu
windows6.1-kb3140245-x86_cdafb409afbe28db07e2254f40047774a0654f18.msu
ابتدا براساس نوع ویندوز تان (32 بیت یا 64 بیت) یکی از 2 فایل با پسوند msu را نصب نمایید.
اگر پیغامی مشابه تصویر زیر دریافت کردید، بدین معنی است که این فایل قبلا بر روی سیستم شما نصب شده است و نیاز به نصب نیست!
توجه نمایید که پس از پایان نصب این فایل، بایستی سیستم خود را مجددا را اندازی (Restart) نمایید.
سپس بایستی فایل MicrosoftEasyFix51044.msi را نصب نمایید.
پس از اجرای فایل، صفحه ای مطابق تصویر زیر مشاهده می نمایید که با نصب این فایل، مشکل اتصال به وب سرویس برطرف خواهد شد.
بایستی فایل زیر را دریافت و از حالت فشرده خارج نمایید:
پس از Extract فایل فشرده، 4 فایل زیر را مشاهده می نمایید:
Windows6.1-KB3000988-x64.msu
Windows6.1-KB3000988-x86.msu
Windows6.1-KB3004394-v2-x64.msu
Windows6.1-KB3004394-v2-x86.msu
براساس نوع ویندوز تان (32 بیت یا 64 بیت)، دو فایل Patch با پسوند msu را نصب نمایید.
توجه نمایید که پس از پایان نصب این فایل، بایستی سیستم خود را مجددا را اندازی (Restart) نمایید.
اگر به هر دلیلی با روشی که شرح داده شد، مشکل شما برطرف نگردید، لطفا از روشی که در ادامه خبر درج شده است، اقدام به برطرف کردن مشکل نمایید.
بایستی آپدیت زیر را دریافت و بر روی ویندوز 7 نصب نمایید:
پیش نیاز اجرای این آپدیت، 10 گیگابایت فضای خالی در درایو ویندوز است.
این بروز رسانی به صورت خودکار Patch های مورد نیاز را نصب می نماید و سیستم را Restart می نماید و مجددا ادامه عملیات نصب را ادامه می دهد تا سیستم بروز رسانی گردد.
پس از پایان بروز رسانی و اجرای نرم افزار، خطایی مشاهده نخواهید کرد.