نرم افزار فروشگاهی

نرم افزار فروشگاهی

نرم افزار رستوران

نرم افزار رستوران

نرم افزار طلا فروشی

نرم افزار طلا فروشی

نرم افزار املاک

نرم افزار املاک

نرم افزار نمایشگاه اتومبیل

نرم افزار نمایشگاه اتومبیل

نرم افزار سوپرمارکت

نرم افزار سوپرمارکت

نرم افزار شیرینی فروشی

نرم افزار شیرینی فروشی

نرم افزار تشریفات مجالس

نرم افزار تشریفات مجالس

نرم افزار موبایل فروشی

نرم افزار موبایل فروشی

مشاوره رایگان

ارائه نسخه 6.64 مجموعه نرم افزار های حسابداری پژواک

تاریخ :1403-08-09 09:17

دسته بندی :اخبار

نسخه جدید نرم افزار حسابداری (نسخه 6.64) ارائه گردید.

از جمله تغییرات این نسخه می توان به این موارد اشاره کرد:

امکانات افزوده شده:

  1. افزودن ویژگی ای جهت تبدیل رسید آنلاین فاکتور به باشگاه مشتریان [ برخی از امکانات باشگاه مشتریان بدین شرح می باشد: سطح بندی مشتریان (براساس میزان خرید می توانید سطوح مختلفی را تعریف و مشتریان با توجه به میزان خریدشان و شرایط تعریف شده توسط شما در یکی از سطوح قرار می گیرند) | ارائه کد تخفیف (ایجاد و ارائه کد تخفیف به صورت یکبار مصرف یا استفاده محدود با شروط مختلف از جمله مهلت استفاده، حداقل مبلغ خرید و ... به مشتریان) | کش بک (بازگشت درصدی از خرید به کیف پول مشتری برای خریدهای بعدی) | ایجاد کد معرف و امکان معرفی مشتریان جدید به مجموعه و دریافت امتیاز | دریافت گزارشات تکمیلی از مشتریان و میزان خرید آنها (تشخیص مشتریان وفادار / ار دست رفته و ...) | دریافت انتقاد / پیشنهاد / شکایت و ... از سمت مشتریان | ارسال پیامک به صورت خودکار توسط سامانه (پیامک معرفی دوستان / پیامک کد تخفیف / پیامک ثبت کش بک / پیامک استفاده از کش بک / پیامک قبل از انقضای کش بک / پیامک زمان تغییر سطح مشتری و ...) | نمایش لیست علاقه مندی ها (کالاهای پر خرید) هر مشتری | امکان ارائه کد تخفیف برای سالگرد تولد و ازدواج مشتریان و ... ]
  2. افزودن امکان استعلام کد تخفیف و کش بک مشتریان و مشاهده سطح بندی مشتری (مرتبط با باشگاه مشتریان) در نرم افزار و اعمال بر روی فاکتور
  3. افزودن امکان تایید / عدم تایید صورتحساب توسط خریدار به سامانه باشگاه مشتریان + افزودن دکمه (استعلام تایید فاکتور توسط خریدار) به فرم (لیست رسید های آنلاین فاکتور مشتری) | برای بررسی اینکه فاکتور توسط خریدار تایید شده است یا خیر؟
  4. افزودن امکان کپی آدرس صفحه رسید آنلاین فاکتور به فرم (لیست رسید های آنلاین فاکتور مشتری)
  5. افزودن امکان خرید / تمدید ویژگی به صورت مستقیم از سامانه باشگاه مشتریان (ویژگی های رسید آنلاین فاکتور / باشگاه مشتریان / دامنه اختصاصی)
  6. افزودن نمایش زمان اعتبار ویژگی رسید آنلاین فاکتور در صفحه داشبورد و پروفایل باشگاه مشتریان
  7. افزودن میانبر تنظیمات باشگاه مشتریان به گزارش رسیدهای آنلاین فاکتور مشتری
  8. اعمال تغییرات در سامانه رسید آنلاین فاکتور جهت محدود کردن دسترسی کاربرانی که ویژگی رسید آنلاین فاکتور مجموعه آنها منقضی شده باشد
  9. افزودن جستجو براساس عنوان در تنظیمات سیستم (کاربر با وارد کردن عنوان تنظیمات می تواند به راحتی تنظیم مورد نظرش را پیدا کند)
  10. افزودن دکمه و فرم نمایش اطلاعات تماس پشتیبانی با توجه به اطلاعات دریافتی از وب سایت محصولات (جهت دسترسی راحت تر مشتریان به اطلاعات تماس دفاتر فروشنده و پشتیبانی محصولات)
  11. افزودن بررسی فونت به نصب کننده نرم افزار، برای جلوگیری از مشکل نمایش فرم کوچکتر از اندازه واقعی و به هم ریختگی ظاهر فرم و اجرای اینستالر نصب کننده فونت، پس از شناسایی عدم وجود فونت های مورد نظر بر روی سیستم کاربر
  12. بروز رسانی ابزارهای TinyHID در نرم افزار ::: فایل های DLL و Tiny HID Manager (نسخه DLL های Tiny از 6.0 به 6.4 تغییر کرد / نسخه Tiny HID Manager از 5.6.2 به 7.5.1 تغییر کرد)
  13. بهینه سازی عملیات (ارسال به اکسل - جهت انتقال اطلاعات) در فرم (ورود / خروج اطلاعات اشخاص و کالاهای نرم افزار) جهت افزایش سرعت عملیات و قفل نکردن نرم افزار (در صورتی که تعداد ردیف های اطلاعاتی بیشتر از 1000 باشد، اطلاعات را در قالب فایل های اکسل جداگانه ذخیره می شود)
  14. افزودن کد کالا، قبل از نام کالا در لیست کالاهای به اشتراک گذاشته شده / نشده API | برای راحت تر پیدا کردن کالاها در لیست مربوطه
  15. تفکیک تنظیمات پیامک ها به سربرگ های مختلف (تنظیمات سامانه پیامکی / پیامک های عمومی / پیامک های فروش و چک / پیامک های اقساط / پیامک های کارت خرید)
  16. افزودن تگ های جدید به تنظیمات ارسال پیامک در بخش های مختلف برای تعیین دقیق تر و کامل تر متن پیامک ها
  17. افزودن ارسال پیامک پس از پرداخت مبلغ هر قسط به صورت کامل (تنظیمات جدیدی برای پیامک مربوط به پرداخت هر قسط نیز افزوده شد)
  18. تکمیل متن پیامک یادآوری پرداخت اقساط (تگ های مبلغ قسط، مبلغ قسط با بهره، تعداد اقساط تسویه شده، مبلغ تسویه شده، تعداد اقساط باقی مانده، مبلغ اقساط باقی مانده، مبلغ اقساط باقی مانده با بهره و ... به تنظیمات مربوط به این قسمت افزوده شد)
  19. تفکیک روند ارسال پیامک مربوط به تسویه بخشی از مبلغ یک قسط با تسویه حساب اشخاص
  20. افزودن ارسال پیامک پس از تسویه کامل دفترچه قسط (تنظیمات جدیدی نیز برای پیامک مربوط به تسویه دفترچه قسط افزوده شد)
  21. افزودن نمایش مبلغ انباشت در قسمت اقساط مشتری در خلاصه گزارش اشخاص
  22. تغییر مبلغ اقساط باقی مانده به مبلغ اقساط باقی مانده با بهره و دیرکرد به فرم بازپرداخت اقساط
  23. "مبلغ پرداختی" برای هر برگ از دفترچه قسط و "مبلغ تقسیط با بهره" به اطلاعات کل دفترچه قسط در چاپ افزوده شد
  24. افزودن گزارش تراکنش های دفترچه قسط (نمایش تمامی رویدادهای یک دفترچه قسط در یک گزارش به صورت تجمیع شده)
  25. افزودن امکان جستجوی اقساط معوق با شرایط انتخابی توسط کاربر به گزارش سر رسید اقساط مشتریان و گزارش دفترچه های اقساط
  26. تکمیل کردن پیغام (در خواندن اطلاعات قفل سخت افزاری خطایی رخ داده است) در هنگام اجرای نرم افزار، جهت راهنمایی کاربر برای برطرف کردن مشکل به وجود آمده
  27. شفاف سازی پیغام عدم هم خوانی نسخه نرم افزار و بانک اطلاعاتی | اطلاعات تکمیلی (نسخه نرم افزار، نسخه بانک اطلاعاتی و آدرس سرور) به پیغام افزوده شد تا کاربر سیستم و پشتیبان سریع تر متوجه مشکل شوند
  28. جلوگیری از باز شدن متوالی فرم های مربوط به اقساط بر روی یکدیگر (حداکثر 3 فرم بازپرداخت اقساط می توانند بر روی یکدیگر باز شوند)
  29. جلوگیری از تعریف کالا با نام چند خطی که باعث بروز مشکلاتی در نرم افزار می گردید
  30. برطرف کردن ابهام جستجو براساس آخرین عملیات در گزارش اشخاص
  31. کاهش حجم لاگ های مربوط به فراخوانی وب سرویس های منو مجازی، رسید آنلاین، سامانه آنلاین املاک و ... (لاگ های فراخوانی وب سرویس ها که در فایل ذخیره می شوند)
  32. تغییر فرمت چاپ بارکد از 128C به 128B در چاپ فاکتور، چاپ بارکد، چاپ بارکد عینک و ... (بارکد با فرمت 128B اعداد و حروف را چاپ می نماید و در صورتی که کد کالا توسط مشتری به صورت ترکیبی از حروف و عدد تعریف شده باشد، مشکلی در چاپ بارکد به وجود نمی آید)
  33. افزودن نمایش شماره ردیف های مشکل دار در ثبت اطلاعات کالا از اکسل
  34. تنظیم خودکار ارتفاع ردیف های فاکتور براساس سایز فونت انتخاب شده در تنظیمات
  35. تکمیل پیغام های نرم افزار پشتیبان گیر ساعتی (قبل از شروع پشتیبان گیری پیغام در حال پشتیبان گیری ساعتی نمایش داده می شود / در صورت بروز خطا در اجرای اس پی پشتیبان گیری یا عدم دسترسی به درایو مورد نظر برای پشتیبان گیری، خطای متناسب نمایش داده می شود / در صورتی که عملیات بدون خطا انجام شود، پیغام پشتیبان گیری با موفقیت نمایش داده می شود)
  36. افزودن کنترل تعداد مقادیر پیش فرض در تعریف خصوصیت لیستی (حداکثر بایستی بتوانید 99 مقدار پیش فرض برای خصوصیت لیستی کالا درج نمایید)
  37. محدود کردن بچ های ارسال پیامک از طریق نرم افزار به 30 پیامک (جهت جلوگیری از بروز خطا در ارسال پیامک های انبوه از نرم افزار)
  38. افزودن شرط جستجو (عدم نمایش کالاها با موجودی منفی و صفر) در فرم چاپ بارکد کالا برای استخراج راحت تر کالاهای دارای موجودی برای چاپ
  39. افزودن 2 امکان جدید به چاپ بارکد (تنظیم خط روی متن، در متن بالا و پایین فاکتور افزوده شد [ برای نمایش قیمت قبلی جهت تخفیف ] و تنظیم عنوان قیمت چاپ شود نیز افزوده شد که کاربر در هنگام چاپ، قبل از قیمت، بتواند عنوان را نیز چاپ نماید. مثلا: مبلغ پس از تخفیف: 100,000 ریال یا ...)
  40. افزودن ستونی برای نمایش کد ملی مشتری در گزارش فاکتور فروش
  41. افزودن چند کانکشن جدید برای اتصال به دیتابیس در نرم افزارها (با توجه به مشکلات اخیر اتصال کیوسک سفارش گیر مشتری و برخی سیستم های کلاینت به سرور)
  42. بهینه سازی عملیات های مربوط به بروز رسانی نرم افزار (افزایش سرعت عملیات ها)
  43. افزودن نرم افزار جدید تشخیص .Net Framework های نصب شده بر روی سیستم کاربر (نسخه های بالاتر از 4.0 نیز در این فایل شناسایی می شوند)
  44. تکمیل لاگ مربوط به تغییر وضعیت چک ها در فرم استعلام وضعیت و تاریخچه چک برای پیگیری بهتر مکان چک های حذف شده در دیتابیس مشتریان (فشردن دکمه حــذف چــک هـای معـلق در تنظیمات خصوصی / حذف چک در عملیات های دریافت/پرداخت پیشرفته / حذف چک در فرم تعریف چک / فشردن دکمه حذف چک در مدیریت چک ها / حذف چک در سند افتتاحیه / افزودن توضیحات خروج چک از دسته چک در هنگام بستن سال مالی / ویرایش دسته چک و تغییر شماره سریال ها / حذف دسته چک / بازگرداندن چک های معلق به دسته چک)
  45. تنظیماتی کردن امکان Merge کردن ردیف ها و ستون ها در فایل اکسل با توجه به موارد گزارش شده توسط مشتریان بر روی نسخه های مختلف اکسل
  46. افزودن امکان جستجو شماره سریال چک در فرم تاریخچه چک، در صورتی که از صفحه اصلی و مکان تعیین شده باز شود (برای تعیین وضعیت چک هایی که نمی توانید آنها را بیابید)
  47. اعمال تغییرات در تنظیمات Web API به دلیل کمبود فضا و تفکیک دکمه های تعیین و مشاهده به اشتراک گذاری کالاها و ...
  48. افزودن فایل نرم افزار پشتیبانی راه دور درسان دسک (در هنگام نصب و بروز رسانی نرم افزار)
  49. تکمیل پیغام عدم انتخاب خط چاپ گزارشات یا PDF در هنگام اقدام به چاپ گزارشات (خط چاپ های تنظیم شده به همراه توضیحات به کاربر نمایش داده می شود تا کاربر متوجه ایراد شود و با مراجعه به تنظیمات سیستم، خطا چاپ مربوطه را تنظیم نماید)
  50. افزودن نمایش سرجمع مبلغ به گزارش خرید اشخاص
  51. افزودن نمایش تخفیف درج شده در سربرگ تخفیف دریافت/پرداخت پیشرفته در گزارش فاکتورهای فروش
  52. افزودن ثبت لاگ فرخوانی وب سرویس های سامانه محصولات پژواک (برای رهگیری بهتر درخواست های وب سرویس و استخراج پارامترهای مربوط به فراخوانی درخواست ها در صورت نیاز)
  53. افزودن اجرای بچ فایل پاک سازی جدول ActivityLog (در صورت سنگین بودن اطلاعات این جدول) به عملیات قبل از شروع بروز رسانی نرم افزار (به منظور افزایش سرعت بروز رسانی)
  54. افزودن امکان وارد شدن خودکار به ستون تعداد در ردیف فاکتور در هنگام صدور فاکتور (جهت کمک به کاربران برای تغییر راحت تر تعداد اقلام موجود در هر ردیف از فاکتور)
  55. افزودن امکان اصلاح حروف فارسی در خروجی اکسل ارائه شده توسط نرم افزار
  56. افزودن پخش صدا هنگام بروز خطا در نرم افزار (این امکان و تنظیمات مربوطه افزوده شد)
  57. ---------------------
  58. افزودن سامانه آنلاین آگهی املاک (سامانه آنلاین آگهی املاک، به منظور نمایش اطلاعات آژانس ملک، کارشناسان و املاک به صورت اینترنتی (بر خط) ایجاد شده است. در صورتی که قصد دارید اطلاعات آژانس ملک، املاک و ... را به مشتریان به صورت آنلاین نمایش دهید، بایستی این ویژگی را خریداری و فعال نمایید. فعال کردن این ویژگی چندین مزیت برای مجموعه شما دارد: هم گام سازی خودکار اطلاعات املاک در نرم افزار با سامانه | افزایش تعداد مشتریان به واسطه در دسترس قرار گرفتن اطلاعات آژانس و ملک ها به صورت آنلاین | افزایش شانس فروش، رهن و اجاره و ... به صورت آنلاین | ارائه اطلاعات تبلیغاتی مجموعه شما در سامانه به مشتریان (وب سایت، شبکه های اجتماعی و ...) | افزایش رضایت مشتریان به واسطه اینکه در هر جا و هر زمانی، می توانند به املاک مرتبط به مجموعه شما دسترسی داشته باشند | برجسته کردن برند مجموعه تان به واسطه استفاده و ارائه آخرین تکنولوژی های روز در کسب و کارتان)
  59. افزودن دکمه (فرمول معیار تبدیل رهن به اجاره) در زیر فرم (محاسبه کمیسیون)، برای تعیین اینکه محاسبه کمیسیون رهن و اجاره از چه طریقی و طبق چه فرمولی محاسبه می شود
  60. افزودن دکمه (فرمول محاسبه مبلغ کمیسیون) در زیر فرم (محاسبه کمیسیون)، برای اطلاع کاربر از نحوه کمیسیون محاسبه شده
  61. افزودن امکان خرید / تمدید ویژگی به صورت مستقیم از سامانه آنلاین آگهی املاک (ویژگی های سامانه آنلاین آگهی املاک / دامنه اختصاصی)
  62. افزودن بررسی مقدار درج شده در مساحت یا زیربنا در صورتی که محاسبه مبلغ فروش / پیش فروش براساس مساحت یا زیربنا باشد
  63. تفکیک تنظیمات املاک به 4 سربرگ مجزا
  64. ---------------------
  65. باز طراحی ظاهر اپلیکیشن سفارش گیر گارسون (سفارش گیر گارسون به صورت کلی باز طراحی شد و امکانات جدیدی نیز به آن افزوده شد. برخی امکانات جدید: افزودن دکمه ای در فرم ثبت سفارش به منظور مشاهده اضافات و کسورات فاکتور / افزودن صفحه جزئیات سفارش / افزودن نمایش توضیحات ردیفی در فاکتور چاپی اندروید پوز و ...)
  66. افزودن سامانه آنلاین داشبورد مدیریتی منو مجازی
  67. افزودن امکان تنظیم لیست غذاهای به اشتراک گذاشته شده در منو مجازی (کاربر می تواند تعیین نماید که کدام غذاها در منو مجازی نمایش داده شوند)
  68. افزودن امکان تنظیم لیست گروه غذاهای به اشتراک گذاشته شده در منو مجازی (کاربر می تواند گروه های غذایی مجزا برای منو مجازی تعریف نماید)
  69. افزودن امکان تعیین ترتیب نمایش غذاها در منو مجازی (کاربر تعیین می نماید که غذاها در هر گروه با چه ترتیبی نمایش داده شوند)
  70. افزودن دسترسی به فرم های امکان ایجاد و ویرایش گروه های غذایی منو مجازی / تغییرات دسته ای مشخصات غذاها در منو مجازی / تنظیم مکان غذاها در منو مجازی در فرم تنظیم اطلاعات مجموعه 
  71. افزودن دکمه ای در فرم تنظیم اطلاعات مجموعه در منو مجازی برای ایجاد گروه های غذایی منو مجازی با توجه به گروه غذاهای نرم افزار و انتساب غذاها به آنها
  72. اعمال تغییرات ظاهری در فرم اطلاعات مجموعه در منو مجازی (تنظیمات تفکیک شد و به 2 سربرگ تبدیل شد / دکمه ورود به پنل داشبورد مدیریتی افزوده شد)
  73. افزودن ارائه اطلاعات ورود به پنل داشبورد مدیریتی (آدرس سامانه و نام کاربری و رمز عبور، در هنگام ذخیره اطلاعات مجموعه در سامانه منو مجازی)
  74. افزودن امکان ارسال پیامک اطلاعات ورود به پنل داشبورد مدیریتی برای شماره موبایل ثبت شده (در زمان ثبت اطلاعات مجموعه در سامانه منو مجازی)
  75. افزودن امکان تنظیم لیست غذاهای به اشتراک گذاشته شده در کیوسک سفارش گیر مشتری (کاربر می تواند تعیین نماید که کدام غذاها به ازاء هر کیوسک سفارش گیر مشتری نمایش داده شوند)
  76. افزودن امکان تنظیم لیست گروه غذاهای به اشتراک گذاشته شده در کیوسک سفارش گیر مشتری (کاربر می تواند گروه های غذایی مجزا برای کیوسک ها تعریف نماید و تعیین نماید که کدام گروه های غذایی به ازاء هر کیوسک سفارش گیر مشتری نمایش داده شوند)
  77. افزودن امکان تعیین ترتیب نمایش غذاها در کیوسک سفارش گیر مشتری (کاربر به ازاء هر کیوسک تعیین می نماید که غذاها در هر گروه با چه ترتیبی نمایش داده شوند)
  78. افزودن "تنظیم مکان غذاها" و "تنظیم مکان گروه های غذا" در تنظیمات داخلی کنسول کیوسک سفارش گیر مشتری
  79. امکان تنظیم متن نمایشی در فرم شروع سفارش در کیوسک سفارش گیر مشتری به صورت مجزا برای کیوسک های مختلف (برای هر کیوسک می توانید متنی مجزا را تعیین نمایید)
  80. افزودن امکان ارسال پیامک پس از ثبت فاکتور در کیوسک سفارش گیر مشتری
  81. افزودن امکان عدم نمایش سرویس و تخفیف در فرم نهایی سازی سفارش در کیوسک سفارش گیر مشتری، وقتی مقدار آن ها صفر است
  82. افزودن امکان ثبت لاگ به نرم افزار کیوسک سفارش گیر مشتری (لاگ در فایل متنی برای پیگیری مشکلات)
  83. ایجاد امکان افزودن تعداد غذاها بدون نمایش پنل جزئیات غذا به کیوسک سفارش گیر مشتری (با کلیک بر روی غذا، تعداد غذا افزوده می شود / در صورت تمایل مجموعه می توان با فعال کردن تنظیمات مربوطه، حتما پنل جزئیات غذا را به مشتری نمایش داد)
  84. متمایز کردن فایل نصب نرم افزار کیوسک در نسخه های حسابداری و رستورانی
  85. اعمال تغییرات برای غیرفعال کردن فرم رزرواسیون، وقتی سفارش سالن غیرفعال است
  86. اولویت دادن جستجوی کد مشترکین بیرون بر به سالن در جستجوی کد در فاکتور
  87. ---------------------
  88. تکمیل دریافت اطلاعات شخص متفرقه در زمان صدور فاکتور (قبلا فقط نام شخص دریافت می گردید که به نام، نام خانوادگی، شماره تماس، موبایل، آدرس و ... تغییر داده شد)
  89. تغییر فرمت چاپ بارکد از 128C به 128B در چاپ فاکتور، چاپ بارکد طلا و ... (بارکد با فرمت 128B اعداد و حروف را چاپ می نماید و در صورتی که کد کالا توسط مشتری به صورت ترکیبی از حروف و عدد تعریف شده باشد، مشکلی در چاپ بارکد به وجود نمی آید)
  90. افزودن امکان اصلاح موجودی کالا به تنظیمات سیستم با فشردن دکمه مربوطه
  91. لغو محدودیت وارد کردن سرمایه ریالی اشخاص در سند افتتاحیه (مبلغ قابل درج توسط کاربر افزایش یافت)
  92. ---------------------
  93. کاهش حجم لاگ های مربوط به فراخوانی وب سرویس های فروشگاه زنجیره ای (لاگ های فراخوانی وب سرویس ها جهت انتقال اطلاعات که در فایل ذخیره می شوند)
  94. افزودن دکمه ای در سیستم مرکز (صفحه تعریف شعب)، برای باز کردن صفحه وب سرویس شعبه »» جهت بررسی در دسترس بودن و اتصال به سیستم مورد نظر
  95. افزودن دکمه ای در تنظیمات اتصال به مرکز در شعبه، برای باز کردن صفحه وب سرویس مرکز »» جهت بررسی در دسترس بودن و اتصال به سیستم مورد نظر
  96. تصحیح مشکل در عملکرد وب سرویس مرکز و شعب (در هنگام ساخت کوئری Transaction مربوط به ثبت اطلاعات در دیتابیس که براساس یک ایراد از هسته SQL Server ایجاد می گردید / برای برطرف کردن این ایراد، روند ساخت Transaction ها تغییر داده شد و تمامی داده ها تک به تک بعد از ثبت، اعتبار سنجی می شوند!)
  97. عدم اجرای روند تصحیح موجودی کالا، پس از ثبت هر فاکتور دریافتی در مرکز و شعب برای سرعت بخشیدن به روند کار با نرم افزار و قفل نکردن نرم افزار در زمانی که حجم اطلاعات بسیار زیاد است
  98. افزودن برخی فیلدها در جداول مرکز و شعب برای تسریع در روند مشاهده اطلاعات جداول (نوع عملیات، ثبت کننده عملیات، معنی عملیات ها و ... به صورت ترجمه شده در جداول افزوده گردید)
  99. تصحیح مشکل مشاهده خطا در هنگام باز کردن فاکتورهای دریافتی از طرف مقابل (برخی مواقع سطح قیمت قدیمی کالا در دیتابیس باقی می ماند که ایراد شناسایی و برطرف گردید)
  100. جلوگیری از ثبت فاکتور با بیش از 100 ردیف در مرکز یا شعبه (برای تسریع در روند انتقال اطلاعات فاکتورها و جلوگیری از TimeOut شدن وب سرویس در هنگام فراخوانی و پردازش اطلاعات دریافتی فاکتور از سمت مقابل)
  101. افزودن آیتم در پاپ آپ مربوط به نرم افزار VipThread برای باز کردن مستقیم فولدر مربوط به لاگ انتقال اطلاعات شعبه در حال پردازش
  102. نمایش تعداد داده های موجود در صف ارسال اطلاعات برای شعبه در حال پردازش، در پاپ آپ نرم افزار VipThread
  103. بروز رسانی مقدار Count Of Data InProgress In Queue در پاپ آپ نرم افزار VipThread، پس از ارسال هر Batch از داده ها
  104. افزودن نمایش Count Of Batch Data در پاپ آپ نرم افزار VipThread (در واقع این مقدار، تعداد حداکثر داده های قابل پردازش در هر تلاش برای نوع داده در حال انتقال است!)
  105. جلوگیری از تعریف شعب با کدهایی که با عدد 0 آغاز می شوند | مثل: 01 یا 001 یا ...
  106. حذف داده ها از صف ارسال زمانی که پیغام نود در دیتابیس نیست دریافت می شود (جهت جلوگیری از توقف عملکرد صف ارسال داده ها)
  107. برطرف کردن مشکل قرار گیری اطلاعات کالا به صورت مکرر در صف ارسال داده ها و بالطبع کم شدن روند ارسال و دریافت کالاها بین مرکز و شعب (هنگام صدور فاکتور)
  108. برطرف کردن مشکل توقف پردازش صف ارسال داده ها در زمانی که داده ای در صف ارسال ثبت شده باشد (در حالت ثبت یا ویرایش)، ولی همان داده از جدول اصلی پاک شود!
  109. نمایش اطلاعات نسخه های وب سرویس و VipThread در داشبورد مرکز و شعب (در سیستم مرکز) و در اطلاعات اتصال به مرکز (در سیستم شعبه)
  110. افزودن مقادیر نسخه نرم افزار و نسخه وب سرویس در لاگ فایل های مربوط به انتقال اطلاعات مرکز و شعب برای راحت تر پیدا کردن مشکل عدم تطابق نسخه نرم افزار و وب سرویس
  111. تصحیح مشکل نمایش مبلغ مانده بدهی / بستانکاری اشخاص در پیغام پس از ثبت فاکتور (در صورتی که تنظیمات مربوطه فعال باشد)
  112. افزودن بررسی حداقل نسخه SQL Server برای مرکز و شعب (باید حداقل Service Pack 4 بر روی سیستم نصب باشد!)
  113. ایجاد DVD 1 مربوط به نصب نسخه SQL Server Enterprise برای سیستم های مرکز و شعب به همراه سرویس پک و پچ فایل هایی که بایستی اجرا شوند
  114. ---------------------
  115. نمایش نام و معنی فیلدهای JSON ارسالی به سامانه مودیان در زیر صفحه (جزئیات JSON ارسالی به سامانه مودیان) در فرم (صورتحساب مکانیزه سامانه مودیان) | برخی مواقع برای ارائه توضیحات به مشتری، لازم میشه که پشتیبانان نرم افزار بدانند که هر فیلد در JSON چی هست
  116. تصحیح مشکل نمایش اشتباه تعداد اقلام در گزارش صورتحساب مکانیزه سامانه مودیان (در شرایط خاص)
  117. افزودن امکان درج چندین کد شعبه مالیاتی برای یک شماره اقتصادی مشخص (موسسه یا شخص) [در اطلاعات پایه قسمت (کد شعبه مالیاتی) افزوده شد / کاربر می تواند کدهای شعبه مالیاتی مربوط به خود و دیگر مشتریان را در این قسمت تعریف نماید / در تعریف موسسه یا اشخاص، کد شعب مالیاتی افزوده شد که به صورت CheckListBox هست و می توانید برای هر شخص چند کد مالیاتی رو انتخاب نمایید / در هنگام ارسال فاکتور به سامانه مودیان در صورتی که برای موسسه یا خریدار بیش از یک کد شعبه مالیاتی انتخاب شده باشد، نرم افزار از شما می خواهد که انتخاب کنید، این فاکتور باید برای کدام کد شعبه مالیاتی درج شود / در لاگ های ارسال فاکتور به سامانه مودیان هم درج می شود که این ارسال فاکتور برای کدام کد شعبه مالیاتی فروشنده و خریدار بوده است تا عملکرد قابل پیگیری باشد]
  118. افزودن نمایش نام موسسه ای که کاربر به آن وارد شده است (نام موسسه و نام دیتابیس) در صفحه داشبورد سامانه مودیان مالیاتی
  119. ثبت و نمایش کد حافظه مالیاتی ای که فاکتور با اون ثبت و به سامانه مودیان ارسال شده است (برخی مشتریان مکررا کد حافظه مالیاتی را تغییر می دادند / در هنگام ارسال و استعلام فاکتور، کد حافظه مالیاتی فاکتور نگه داشته می شود که مشخص باشد کاربر دقیقا چه کاری را انجام داده است و علت خطاهایی که نمایش داده می شود قابل شناسایی باشد)
  120. افزودن دکمه کپی شماره مالیاتی صورتحساب به فرم صورتحساب مکانیزه سامانه مودیان
  121. افزودن امکان Sort کردن ستون های فرم صورتحساب مکانیزه سامانه مودیان
  122. برطرف کردن مشکل ارسال صورتحساب های ابطالی مربوط به فاکتورهایی که از زمان ارسال صورتحساب آنها به سامانه مودیان بیش از 21 روز گذشته باشد
  123. تصحیح مشکل ارسال کالا با نام چند خطی و دریافت خطا از سامانه مودیان مالیاتی
  124. افزودن نمایش خطا به کاربر در هنگام فشردن دکمه (بـررسی ایرادات در تنظیمات و اطلاعات) در داشبورد سامانه مودیان، وقتی که فایل Certificate (گواهی امضاء الکترونیکی) انتخاب نشده باشد
  125. تصحیح پیغام عدم ایجاد تناظر بین واحدهای کالا و خدمات نرم افزار و سامانه مودیان، در صورتی که همه اطلاعات مربوطه تکمیل شده است (در شرایط خاص)
  126. افزودن واحد (مگا یونیت با کد 16130) به واحدهای کالا در سامانه مودیان
  127. افزودن شماره مالیاتی صورتحساب به چاپ فاکتورهایی که به سامانه مودیان مالیاتی ارسال شده باشند
  128. افزودن ستون کد اقتصادی به ورودی / خروجی اکسل اشخاص برای استفاده در سامانه مودیان
  129. افزودن نمایش خلاصه اطلاعات صورتحساب در فرم انتخاب کد شعبه هنگام ارسال فاکتور به سامانه مودیان
  130. ---------------------
  131. افزودن امکان نمایش فرم جستجوی معاملات خودرو با کلیک بر روی دکمه جستجو (در فرم معامله خودرو) در صورتی که شماره سریال وارد نشده باشد
  132. نمایش وضعیت خودرو بعد از ثبت عملیات (در فرم معامله خودرو)

ایرادات برطرف شده:

  1. تصحیح مشکل نمایش متفاوت مبلغ در چاپ فاکتور (در شرایط خاص - در صورتی که در نرم افزار در تنظیمات سیستم گزینه "اعمال تعداد در تخفیف ریالی ردیفی" را فعال می کردید، با ثبت فاکتور در نرم افزار ترمینال فروش در حالت خاص، برای ردیف های کالا با تعدادی غیر از یک و در صورتی که حالت وارد کردن کالا در فرم را بر روی "ورود مقدار پس از ورود بارکد" تنظیم شده بود، این مشکل بوجود می آمد)
  2. تصحیح پیغام مرتبط با بررسی صحت اطلاعات کالا و چک در فرم سند افتتاحیه (در صورتی که تعداد ردیف های دارای مشکل تعدادشان زیاد باشد!)
  3. تصحیح مشکل نمایش پیغام خطا در فرم تعریف کالا در صورت وارد کردن مقدار موجودی اولیه به صورت اعشاری (در شرایط خاص)
  4. تصحیح مشکل موفقیت آمیز بودن عملیات ارسال مبلغ به کارت خوان با اینکه اصلا دستگاه کارت خوانی به سیستم متصل نیست! (در شرایط خاص)
  5. تصحیح نمایش اشتباه جمع بدهی و طلب در پایین فرم گزارش بدهی و طلب های سر رسید دار
  6. تصحیح مشکل پاک کردن گروه های اشخاصی که اشخاص نسبت داده شده به آنها از سیستم پاک شده اند
  7. تصحیح مشکل کار نکردن دکمه ی انصراف در چاپ گزارش ارتباط نسخه ها
  8. رفع مشکل نمایش خطا هنگام Sort کردن ستون ها در گزارش خطاهای رخ داده در نرم افزار
  9. رفع مشکل ثبت نشدن مشتری در ترمینال فروش با کاربر غیر از مدیر (در شرایط خاص)
  10. رفع مشکل نمایش اشتباه نام کالا در چاپ بارکد، در صورتی که از حروف انگلیسی در نام کالا استفاده شده باشد
  11. تصحیح مشکل ارسال پیامک های تکراری برای اشخاص (در شرایط خاص)
  12. چاپ نشدن کد ملی در چاپ چک (در شرایط خاص)
  13. تصحیح مشکل عدم امکان درج درصد تخفیف اعشاری برای اشخاص
  14. رفع مشکل کند بودن عملکرد نرم افزار در هنگام متصل بودن دستگاه کالرآیدی با قابلیت نمایش اطلاعات آخرین تماس
  15. تصحیح مشکل نمایش پیغام شماره همراه تکراری در زمان اقدام برای فعال سازی تنظیمات رسید آنلاین فاکتور (اگر تعدادی شخص بدون شماره موبایل در دیتابیس وجود داشتند، این ایراد به وجود می آمد)
  16. تصحیح مشکل ثبت فاکتور با شماره و تاریخ و ساعت یکسان در هنگام بروز رسانی نرم افزار (این مشکل در شرایط خاص به وجود می آمد)
  17. رفع مشکل عدم نمایش ردیف های فاکتور در حالت ویرایش (در شرایط خاص - اگر در مقدار کالا در هر ردیف از فاکتور اعداد خیلی بزرگ درج می گردید)
  18. تصحیح مشکل امکان ثبت فاکتور در سال مالی قبل برای کاربر غیر از مدیر (در شرایط خاص)
  19. تصحیح دریافت خطا در گزارش مرجوعی کاربران ماژول فروش سریع (در شرایط خاص)
  20. برطرف کردن مشکل عدم نمایش ستون (قیمت مصرف کننده) با راست کلیک بر روی ستون فاکتور و تیک زدن گزینه مربوطه
  21. تصحیح اعلام تعداد فاکتورها و اقلام فاکتور به صورت اشتباه به وب سایت (برای نرم افزارهای اونس و حسابداری زعفران)، در هنگام بروز رسانی نرم افزار
  22. برطرف کردن مشکل در استخراج شماره سریال قفل در ابزار پشتیبانی
  23. تصحیح نمایش عنوان "کالای برند" در حسابداری معمولی (فروشگاه زنجیره ای نباشد) بعد از پاک کردن بانک اطلاعاتی
  24. تصحیح مشکل عملکرد دکمه چاپ شود / چاپ نشود در ترمینال فروش (در شرایط خاص)
  25. تصحیح مشکل نمایش نامنظم آدرس شخص بر روی اطلاعات دیگر در شناسنامه شخص (در صورتی که آدرس شخص خیلی طولانی باشد)
  26. تصحیح مشکل نمایش نام شخص در زیر دکمه ی گزارش فروش ها و گزارش خرید ها در فرم اطلاعات آماری کالا (در صورتی که نام شخص خیلی طولانی باشد)
  27. ---------------------
  28. تصحیح مشکل عدم تغییر مبلغ از تومان به ریال، هنگام ارسال فاکتور از سایت فروشگاهی به نرم افزار (در آخرین نسخه ارائه شده پلاگین وردپرس)
  29. تصحیح مشکل عدم درج گروه دوم و گروه های بعدی در سایت فروشگاهی، برای کالاهایی که در بیش از یک گروه کالا ثبت شده اند (در آخرین نسخه ارائه شده پلاگین وردپرس) 
  30. ---------------------
  31. تصحیح خطا در ویرایش فاکتور به منظور انتخاب مشترک (در شرایط خاص)
  32. تصحیح مشکل نمایش خطای کد شخص تکراری است در هنگام ویرایش اطلاعات شخص (در شرایط خاص)
  33. رفع مشکل نمایش جمع بدهکار و بستانکار در گزارش تفصیلی اشخاص (در شرایط خاص - با فعال کردن تنظیم "مالیات بر ارزش افزوده پس از اعمال سرویس، تخفیف و کرایه محاسبه شود" در تنظیمات سیستم، مالیات، سرویس، تخفیف و کرایه علاوه بر مالیات کالاها محاسبه و لحاظ می شود. همین امر باعث میشد که در گزارش تفصیلی اشخاص، با انتخاب پارامتر جستجوی "نمایش جزئیات فاکتور/کارت خرید"، این مقدار مازاد مالیات در نظر گرفته نمی شد)
  34. تصحیح نمایش مبلغ جمع سفارش در منو مجازی (به جای نمایش مبلغ پس از تخفیف، مبلغ قبل از تخفیف نمایش داده می شد)
  35. تصحیح مشکل شناسایی غذاهای تعریف شده به عنوان کالا در صورتی که غذاها از فایل اکسل به نرم افزار وارد شده باشند
  36. رفع مشکل مربوط به ذخیره عکس های غذای رستوران در سرور منو مجازی (در شرایط خاص)
  37. ویرایش نشدن ردیف های سند مربوط به فاکتور و افزایش مانده حساب میز (در شرایط خاص)
  38. رفع مشکل محاسبه تخفیف اشتباه در رسید آنلاین فاکتور براساس قیمت روی جلد، در صورتی که قیمت روی جلد غیرفعال است! (در شرایط خاص)
  39. رفع مشکل مغایرت مبلغ فروش اعتباری در گزارش وضعیت فروش روز در یک نگاه و گزارش کلیه دریافت ها و پرداخت ها 
  40. رفع مشکل در ارسال چاپ بر روی خطوط چاپ پیشرفته، زمانی که سفارش سالن از کیوسک ثبت می شود
  41. رفع مشکل وجود دو خط چاپ (چاپگر PDF) در نرم افزار حسابداری زعفران وقتی که اطلاعات از زعفران رستورانی انتقال داده شود
  42. تصحیح مشکل عدم کارکرد منوی مجازی روی گوشی مشتری، وقتی که در نرم افزار غذایی را غیرفعال کنیم که مشترک در منو مجازی وارد سبد خرید کرده باشد
  43. تصحیح مشکل نمایش پیغام اشتباه ساعت کاری مجموعه در منو مجازی (در برخی شرایط در صورتی که ساعت کاری به درستی تنظیم شده بود، ولی به کاربر سایت پیغام خارج بودن از ساعات کاری مجموعه نمایش داده می شد)
  44. برطرف کردن مشکل عدم حذف تصاویر غذاها از منو مجازی (در شرایط خاص)
  45. تصحیح دریافت خطای (سرجمع نهایی فاکتور با مقداری ورودی همخوانی ندارد) در فرم نهایی سازی سفارش در کیوسک سفارش گیر مشتری (در شرایط خاص)
  46. تصحیح مشکل عدم وجود دکمه ی بازگشت در فرم مشخصات غذا در منوی مجازی
  47. تصحیح مشکل جابجا شدن بی دلیل مکان فاکتورهای باز در ترمینال فروش (در شرایط خاص)
  48. تصحیح مشکل تغییر نام گروه غذایی تعریف شده در گرید فرم گروه های غذایی
  49. ---------------------
  50. تصحیح خطا در ثبت مبایعه نامه هنگام تغییر شخص صاحب ملک (در شرایط خاص)
  51. تصحیح بررسی سطح دسترسی 2 فرم در صفحه اصلی نرم افزار املاک
  52. رفع مشکل نمایش پیغام خطا در ویرایش معامله ملک (در شرایط خاص)
  53. ---------------------
  54. تصحیح مشکل نمایش بدهکاری / بستانکاری شخص در گزارش دفاتر که ناشی از ثبت عملیات قطعی کردن طلای شرطی بود
  55. برطرف شدن مشکل نمایش موجودی بعد از بستن سال مالی در گزارش موجودی کالا
  56. تصحیح مشکل عدم نمایش برخی چک ها در فرم مدیریت چک (در شرایط خاص)
  57. تصحیح مشکل عدم نمایش مبلغ محاسبه شده به صورت کامل در پایین فرم انتخاب طلای تعویضی
  58. تصحیح مشکل عدم ورود وزن و تعداد کالا از طریق فایل اکسل
  59. تصحیح مشکل نمایش اشتباه موجودی کالاها در فرم گزارش موجودی بعد از استفاده از امکان (انتقال دوباره موجودی کالا از سال مالی قبل)
  60. رفع مشکل ثبت و ویرایش سرمایه طلایی در فرم سند افتتاحیه (در شرایط خاص)
  61. ---------------------
  62. برطرف کردن مشکل بهم ریختن حساب اشخاص با ویرایش معامله خودرو (در شرایط خاص)
  63. تصحیح نمایش پیغام خطای تکراری بودن مقدار وارد شده در دفتر ثبت مشاور در مبایعه نامه (در شرایط خاص)
  64. تصحیح مشکل عدم نمایش کامل اطلاعات در گزارش جستجوی مبایعه نامه، وقتی از فیلتر تاریخ استفاده میکنیم
  65. تصحیح ویرایش وضعیت خودرو در در فرم معامله (در شرایط خاص)

و برطرف کردن برخی ایرادات جزئی دیگر

 

امید است که با تغییرات اعمال شده در این نسخه و ایرادات مرتفع شده بتوانیم بیش از پیش رضایت شما عزیزان را جلب کنیم.

فایل های بروزرسانی را میتوانید از طریق لینک زیر دریافت کنید:

دریافت فایل های نسخه 6.64 حسابداری

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا وارد سایت شوید