نرم افزار فروشگاهی

نرم افزار فروشگاهی

نرم افزار رستوران

نرم افزار رستوران

نرم افزار طلا فروشی

نرم افزار طلا فروشی

نرم افزار املاک

نرم افزار املاک

نرم افزار نمایشگاه اتومبیل

نرم افزار نمایشگاه اتومبیل

نرم افزار سوپرمارکت

نرم افزار سوپرمارکت

نرم افزار شیرینی فروشی

نرم افزار شیرینی فروشی

نرم افزار تشریفات مجالس

نرم افزار تشریفات مجالس

نرم افزار موبایل فروشی

نرم افزار موبایل فروشی

مشاوره رایگان

ارائه نسخه 6.60 مجموعه نرم افزار های حسابداری پژواک

تاریخ :1403-02-24 15:57

دسته بندی :اخبار

نسخه جدید نرم افزار حسابداری (نسخه 6.60) ارائه گردید.

از جمله تغییرات این نسخه می توان به این موارد اشاره کرد:

امکانات افزوده شده:

  1. تبدیل مالیات بر ارزش افزوده پیش فرض از 9 به 10 درصد - در نصب های جدید نرم افزار
  2. یکی کردن مبلغ مالیات و عوارض و تجمیع هر دو درصد با عنوان درصد مالیات بر ارزش افزوده
  3. افزودن ویژگی رسید آنلاین فاکتور (حسابداری زعفران)
  4. افزودن امکان ارسال صورتحساب ها به سامانه مودیان مالیاتی (حسابداری زعفران)
  5. اعمال تغییرات در تمامی نرم افزارهای جانبی (سفارش گیر گارسون / منو مجازی / کیوسک سفارش گیر و ...) برای سازگاری محاسبات مالیاتی برای ارسال فاکتورهای صادر شده توسط این نرم افزارها به سامانه مودیان مالیاتی (حسابداری زعفران)
  6. افزودن ارتباط نرم افزار با وب سرویس نسخه 2 سامانه مودیان مالیاتی [ برای استفاده از این وب سرویس (روش جدید)، بایستی گواهی امضاء الکترونیکی دریافت و در نرم افزار بارگذاری شود ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  7. اعمال تغییرات در تنظیمات سامانه مودیان مالیاتی [ افزودن گواهی امضاء الکترونیکی و داکیومنت نحوه دریافت این گواهی امضاء و جدا سازی تنظیمات ارتباط با وب سرویس مودیان / لاگ و تنظیمات مربوط به مودیان در سربرگ های مجزا ]  (پرنس و اونس)
  8. عدم اجبار کاربر نرم افزار به استفاده از نسخه جدید وب سرویس سامانه مودیان مالیاتی و مدیریت همزمان ارتباط با وب سرویس قبلی و جدید (نسخه 2) سامانه مودیان [ به دلیل اینکه ارتباط با وب سرویس نسخه 2 مستلزم گواهی امضاء الکترونیکی است، کاربر برای ارتباط با این وب سرویس اجبار نمی شود تا در روند ارسال فاکتورها به سامانه مودیان اختلالی ایجاد نشود ] (پرنس و اونس)
  9. افزودن نسخه به وب سرویس سامانه امضاء بسته ارسالی جهت ارتباط با سامانه مودیان مالیاتی (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  10. افزودن کد شعبه مالیاتی در تعریف شخص برای ارسال به سامانه مودیان مالیاتی (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  11. مدیریت صورتحساب هایی با وضعیت یافت نشد در سامانه مودیان مالیاتی [ امکان ارسال مجدد صورتحساب هایی با این وضعیت توسط نرم افزار افزوده شد ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  12. افزودن امکان دریافت استعلام مجدد فاکتور ارسالی به سامانه مودیان [ به دلیل اینکه ممکن است فاکتوری که توسط سامانه مودیان تایید شده است، توسط طرف مقابل فاکتور رد شود و باید امکان استعلام مجدد فاکتورهای تایید شده نیز وجود داشته باشد ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  13. بروز رسانی لیست خطاهای دریافتی از سامانه مودیان مالیاتی (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  14. افزودن فرم « کدهای خطای سامانه مودیان مالیاتی » و نمایش در جاهایی که کاربر به این کد خطاها نیاز دارد (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  15. بروز رسانی نحوه ارسال فاکتورهای طلا به سامانه مودیان مالیاتی [ ایرادات گزارش شده برطرف شد و تغییرات مربوط به طلا نیز اعمال و بروز رسانی گردید ] (اونس)
  16. افزودن امکان کمک به کاربر در انتخاب فاکتور فروش مرجع مرتبط به یک فاکتور برگشت از فروش [ جهت مدیریت خطای عدم تعیین صورتحساب مرجع در استعلام از سامانه مودیان مالیاتی ] (پرنس)
  17. جلوگیری از ارسال فاکتورهای با هزینه های (حمل و نقل (باربری) یا نصب و راه اندازی) به سامانه مودیان [ این فاکتورها توسط سامانه مودیان تایید نمی شوند و به همین دلیل با نمایش خطا به کاربر، ارسال نمی شوند ] (پرنس)
  18. افزودن پیغام هشدار عدم دریافت استعلام فاکتورهای ارسالی به سامانه مودیان در صورتی که فاکتور توسط کاربر به سامانه مودیان ارسال شده باشد ولی استعلام فاکتور دریافت نشده باشد [ به دلیل اینکه ممکن است به هر دلیلی فاکتور ارسالی تایید نشود و ارسال فاکتورها با سامانه مودیان به منزله تایید آنها نیست! ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  19. افزودن لاگ ارسال صورتحساب و فراخوانی وب سرویس های سامانه مودیان و نگهداری جزئیات فاکتور ارسالی و پاسخ دریافتی، جهت پیگیری بهتر موارد اعلامی توسط مشتریان [ تمامی جزئیات مربوطه جهت پیگیری های آتی در دیتابیس نگهداری می شوند ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  20. افزودن تنظیماتی جهت فعال کردن دکمه استعلام فاکتور در هر وضعیتی برای استعلام فاکتورهایی که از سمت طرف مقابل در سامانه مودیان رد می شوند ولی در زمان ارسال به سامانه مودیان تایید شده اند (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  21. تغییر در روند محاسبه مقادیر فیلدهای فاکتور در ارسال به سامانه مودیان [ به جای دریافت اطلاعات از جدول فاکتور، اطلاعات از جمع اقلام فاکتور استخراج می شود ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  22. افزودن راهنما برای نحوه استخراج شماره اقتصادی و شناسه / کد ملی از کارپوشه سامانه مودیان مالیاتی [ این ابهام توسط خیلی از مشتریان مطرح شده بود ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  23. افزودن دکمه استعلام اطلاعات اقتصادی مودی در داشبورد مودیان مالیاتی (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  24. اعمال تغییرات وب سرویس استعلام اطلاعات شماره اقتصادی مودی که در تنظیمات قرار داشت! [ سامانه مودیان مقادیر بازگشتی این وب سرویس رو تغییر داده بود که این تغییرات در نرم افزار نیز اعمال شد و شماره اقتصادی به درستی استخراج و نمایش داده می شود ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  25. افزودن دکمه تنظیم مشخصات موسسه در داشبورد مودیان مالیاتی [ جهت دسترسی سریع تر به این قسمت ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  26. مرتب نمودن عنوان واحدهای کالا براساس نام واحد، در فرم مدیریت واحد های کالاها/خدمات در داشبورد سامانه مودیان [ جهت تسریع در یافتن واحد کالای مورد نظر ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  27. افزودن تنظیمات "جلوگیری از ثبت عنوان/کد واحد تکراری برای کالاها" برای حل مشکل ثبت واحد کالای تکراری در مودیان مالیاتی [ این تنظیمات بدین دلیل افزوده شد که برای واحد هایی مانند: پرس / سیخ / شل و ...، در سامانه مودیان واحد متناظری وجود ندارد و شاید کاربر مجبور شود واحدی مانند عدد را به صورت تکراری برای چند واحد انتخاب نماید! ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  28. افزودن پیغام های تکمیلی برای توضیح درباره نحوه برطرف کردن مشکلات مربوط به صورتحساب های ارسالی به سامانه مودیان مالیاتی (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  29. تنظیم اولویت ارسال صورتحساب ها به بالاترین حد خود (High Priority) در وب سرویس قدیمی سامانه مودیان مالیاتی (پرنس و اونس)
  30. مدیریت وضعیت IN_PROGRESS (در حال انجام) که اخیرا به وضعیت های صورتحساب ها در سامانه مودیان مالیاتی افزوده شده است (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  31. مدیریت صورتحساب هایی که با خطای NOT_FOUND از سمت سامانه مودیان مواجه می شوند [ امکان ارسال مجدد این صورتحساب ها فراهم شد ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  32. افزودن دکمه دریافت توکن به کف صفحه تنظیمات ارتباط با سامانه مودیان مالیاتی [ به دلیل اینکه فراخوانی وب سرویس دریافت توکن را خیلی از کاربران پیدا نمی کردند! ] (پرنس و اونس)
  33. اعمال تغییرات در قسمت تعیین نوع فاکتور برای ارسال به سامانه مودیان مالیاتی [ افزودن توضیحات مربوط به صورتحساب های نوع اول و دوم و تفاوت آنها برای واضح تر شدن انتخاب نوع صورتحساب توسط کاربر ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  34. افزودن دکمه « استخراج شماره اقتصادی براساس شماره ملی / شناسه ملی » در فرم تعریف اشخاص و موسسه (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  35. افزودن دکمه « استخراج شماره اقتصادی براساس شماره ملی / شناسه ملی » در داشبورد سامانه مودیان (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  36. افزودن 3 منو به دکمه (درج شناسـه GS1 کالا / خـدمات) در داشبورد سامانه مودیان [ جهت دسترسی راحت تر کاربران نرم افزار، لینک به سامانه های دریافت شناسه به داشبورد سامانه مودیان افزوده شد: سامانه شناسه کالای عمومی (سازمان امور مالیاتی) / سامانه شناسه کالای اختصاصی - برای تولید کنندگان و وارد کنندگان (سامانه جامع تجارت ایران) / سامانه شناسه خدمات عمومی / اختصاصی (پرتال جامع مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران) ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  37. افزودن امکان جستجو براساس نوع فاکتور به لیست صورتحساب های سامانه مودیان مالیاتی (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  38. تغییر در مدیریت واحد های کالا/خدمات برای نمایش واحدهای محدودتر [ فقط واحدهای کالا/خدمات مرتبط به هر نرم افزار رویت می شوند ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  39. افزودن واحد های جدید افزوده شده در سامانه مودیان به لیست واحد ها در فرم مدیریت واحدهای کالا / خدمات [ این واحد ها افزوده شدند: مگا وات ساعت / گيگا بايت بر ثانيه / ويال / حلقه (ديسك) / نسخه (جلد) / نفر - ساعت / كيلومتر ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  40. ساده سازی عملیات فعال سازی لاگ وب سرویس سامانه مودیان مالیاتی [ نام فایل فعال سازی لاگ وب سرویس، با کلیک بر روی توضیحات مربوطه در فرم تنظیمات، کپی می شود ] (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  41. مدیریت نمایش / عدم نمایش تاریخچه فاکتور در فرم لیست صورتحساب های سامانه مودیان (پرنس و حسابداری زعفران و اونس)
  42. افزودن توضيحاتي براي نحوه فراخواني وب سرويس هاي سامانه موديان در نسخه 2 به صورت دستي [ براي کمک به عمليات پشتيباني در صورت بروز مشکل در فراخواني وب سرويس ها ]
  43. مديريت کردن کدهاي خطاي مربوط به ارسال مبلغ واحد صفر در رديف فاکتور هنگام استعلام از سامانه موديان [ کدهاي خطا مديريت شد و پيغام مناسب نمايش داده مي شود ]
  44. مديريت عدم ارسال فاکتور با مبلغ رديف صفر به سامانه موديان و نمايش پيغام مناسب به کاربر
  45. جلوگیری از انتقال کالاها به علت بروز رسانی قیمت ها از شعب به مرکز در صورتی که تنظیمات مربوط به بروز رسانی قیمت ها در فاکتور فعال باشد [ داده ها در صف ارسال قرار می گرفت و از شعب برای مرکز ارسال می شد! ]
  46. افزودن نام Thread در حال پردازش به منو نرم افزار مدیریت انتقال اطلاعات مرکز و شعب (VipThread) [ با افزودن این امکان، مشاهده می نمایید که نرم افزار، در هر لحظه در حال ارسال اطلاعات به کدام شعبه است ]
  47. مدیریت ردیف های بیهوده باقیمانده در جدول جزئیات صف ارسال، در هنگام درج ردیف جدید در صف ارسال
  48. برطرف کردن مشکل کند بودن عملیات پس از تبدیل فاکتورهای ارسالی از مرکز / شعبه [ سیستم هنگ می کرد که ایراد برطرف گردید ]
  49. افزودن ویژگی های زمان دار به نرم افزار (ویژگی رسید آنلاین فاکتور و منو مجازی) [ نمایش پلن های قیمتی، تاریخ انقضاء ویژگی، وضعیت جاری ویژگی و ... برای این ویژگی ها به نرم افزار افزوده شد ]
  50. افزودن گزارش اشخاص راکد [ با افزودن پارمترهایی برای جستجوی اشخاص راکد به گزارش اشخاص، این مورد افزوده شد ]
  51. افزودن گزارش تجمیع دریافت ها و پرداخت ها (پرنس)
  52. اعمال تغییرات در عملکرد رسید آنلاین فاکتور
    • از این پس، فاکتور در لحظه ارسال نمی شود و بعد از ثبت در جدول مربوطه پردازش و ارسال می گردد
    • به دلیل مجتمع نمودن روند پردازش و ارسال فاکتور ها در سرور، فقط قفل سرور اگر این ویژگی را داشته باشد، کافی است و پیامک ها از تمامی کلاینت ها و سرور ارسال می شود
    • گزارش مربوط به رسیدهای آنلاین فاکتور افزوده شد
    • به جای نمایش پیغام پس از ثبت فاکتور، بالن نمایش داده می شود
    • گسترش تنظیمات به 2 سربرگ
    • چک کردن فعال بودن ارسال پیامک از تنظیمات سامانه اصلی به جای تنظیمات نرم افزار
  53. مدیریت صحیح وضعیت فعال / غیرفعال بودن دکمه کارت خوان و ارسال مبلغ به کارت خوان در تسویه فاکتور، هنگامی که بنا به دلایلی هر کدام از این دکمه ها غیرفعال باشند (حسابداری زعفران)
  54. افزودن اصلاحیه طلایی به تسویه حساب طلایی اشخاص جهت ثبت سند اختلاف طلای دریافتی / پرداختی با مقدار مورد نظر (اونس)
  55. افزودن امکان درج درصد سود برای انواع سکه در ثبت فاکتور (اونس)
  56. افزودن جمع ستون وزن به گزارش فاکتورهای فروش (اونس)
  57. افزودن نمایش وضعیت و مقدار اعتبار طلایی / ریالی / ارزی در فرم جستجوی اشخاص (اونس)
  58. افزودن دکمه تنظیم درصد مالیات بر ارزش افزوده تمامی کالاها در تنظیمات سیستم (اونس)
  59. افزودن امکان ثبت خروج طلای شکن با عیار 750 از انبار برای بنکدار به صورت عرف 742 (اونس)
  60. افزودن امکان ثبت هزینه دستمزد در تبدیل طلای متفرقه به ساخته (اونس)
  61. استفاده از امکان گرد کردن مبلغ کل در عملیات های پولی کردن طلا (اونس)
  62. افزودن رسید چاپی در معامله اعتباری ارز، سکه و طلا (اونس)
  63. بهینه سازی سرعت گزارش دفاتر حسابداری
  64. افزودن تنظیمات چاپ/عدم چاپ آدرس مشتری در چاپ فاکتور (اونس)
  65. افزودن گزارش ارزش کالا های موجود در انبار (اونس)
  66. افزودن امکان تعریف بارکدهای وزنی کالا در فاکتور خرید (اونس)
  67. افزودن امکان تبدیل مظنه به قیمت آب شده (اونس)
  68. افزودن نمایش قیمت مظنه و اطلاعات آزمایشگاه ری گیری در گزارش تفصیلی اشخاص (اونس)
  69. بهینه سازی نمایش موجودی کالا در ردیف جدید (اونس)
  70. بهینه سازی نمایش مجموع دارایی ها و بدهی ها و موجودی کالا در سند افتتاحیه (اونس)
  71. بهینه سازی ظاهر فرم های ترازنامه و سند افتتاحیه (اونس)
  72. افزودن نمایش جمع مقادیر در خروجی اکسل گزارش سود فاکتورها (اونس)
  73. افزودن دریافت مانده طلایی اشخاص در ورودی اکسل اشخاص (اونس)
  74. افزودن نمایش سرمایه های سکه ای / ارزی در گزارش سرمایه اشخاص (اونس)
  75. افزودن امکان چاپ (نام کالا + اجرت درصدی / نام کالا _ اجرت ریالی (فروش)) در چاپ بارکد (اونس)
  76. افزودن نمایش کد کالا در توضیحات عملیات انبار در گزارش کاردکس کالا (اونس)
  77. افزودن نمایش فی اجرت درصدی در چاپ به حالت های مختلف [ مبلغ فی اجرت درصدی + مبلغ کل اجرت درصدی / درصد اجرت درصدی + مبلغ کل اجرت درصدی / درصد و مبلغ فی اجرت درصدی + مبلغ کل اجرت درصدی / درصد اجرت درصدی ] (اونس)
  78. بهینه سازی اتصال به ترازوی AND و بروز رسانی تنظیمات اتصال به ترازو + افزودن داکیومنت نصب و راه اندازی (پرنس و اونس)
  79. افزودن چاپ شماره موبایل خریدار در چاپ فاکتور در صورتی که تنظیمات « نمایش اطلاعات کامل شخص در فاکتورهای غیر رسمی » تیک خورده باشد (پرنس / اونس)
  80. اعمال تغییرات در نحوه رمز نگاری اطلاعات قفل سخت افزاری در نرم افزار و تمامی فایل های جانبی
  81. دریافت خودکار بروز رسانی ها توسط نرم افزار مدیریت بروز رسانی ها با سیاست توزیع شده [ جهت ارائه بروز رسانی ها با کیفیت و سرعت بالاتر ]
  82. بهینه سازی نمایش پیغام خطای علت عدم اجرای نرم افزار جستجوگر قیمت [ غیر فعال بودن تنظیمات « مشاهده قیمت توسط مشتری » باعث بروز این خطا می شود ]
  83. اعمال تنظیمات پیش فرض بهینه برای نمایش فاکتور در حالت موبایل و دسکتاپ برای سامانه رسید آنلاین فاکتور [ جهت نمایش زیباتر فاکتور و اقلام فاکتور ]
  84. بهینه سازی پیغام های ارسالی از وب سرویس API به وب سایت فروشگاهی در هنگام بروز خطا [ برخی پیغام ها انگلیسی بود که به فارسی تبدیل شد و برخی تغییرات جهت بهبود و شفاف سازی پیغام ها انجام شد ]
  85. اعمال تغییرات در نحوه بررسی سطوح دسترسی کاربر در نرم افزار
  86. اعمال تغییرات در نرم افزار ارسال پیامک (OnlineReport) و بهینه سازی عملکرد با توجه به حذف تنظیمات Modem GSM از تنظیمات پیامک در نرم افزار
  87. افزودن امکان جستجو در لیست اشخاص جهت ارسال پیام کوتاه و تیک زدن اشخاص مورد نظر جهت ارسال پیامک [ جستجو براساس نام / نام خانوادگی و شماره موبایل انجام می شود ]
  88. افزودن امکان نمایش اطلاعات بازپرداخت اقساط، در صورتی که عملیات پرداخت قسط به صورت ناقص انجام شده باشد، تا کاربر بتواند مشاهده کند که برای قسط مورد نظر چه عملیات های مالی اتفاق افتاده است [ مبلغ واریز / برداشت شده از انباشت، به کاربر نمایش داده می شود ]
  89. افزودن دکمه کپی شماره سریال به صفحه فعال سازی نرم افزار با توجه به نیاز مبرم در کپی سریال قفل توسط پشتیبانان و کاربران از این صفحه
  90. افزودن نمایش نام کاربری و رمز عبور پیش فرض در صفحه ورود به نرم افزار
  91. بروز رسانی صفحه شرایط و ضوابط استفاده از نرم افزار (با توجه به تغییر تعداد روزهای فعال سازی از 400 به 365 روز)
  92. تغییر فونت اکسل در تمامی قسمت های نرم افزار به Vazir FD
  93. افزودن فایل راهنمای انجام بروزرسانی در پوشه ی آپدیت نرم افزار
  94. کاهش حجم فایل آپدیت نرم افزار [ جهت تسریع در دانلود فایل بروز رسانی و استفاده بهینه از پهنای باند سرور و اینترنت کاربر، تقریبا 60% از حجم فایل آپدیت کاسته شد ]
  95. افزودن نمایش پیغام خطای مربوط به ردیف ها در تغییرات دسته ای مشخصات اشخاص به صورت هینت بر روی ردیف [ در صورتی که عملیات با خطا مواجه شده باشد ]
  96. بهینه سازی ارتباط با کالر آیدی تکنو کالر (منشور سیمین) و رفع ایرادات گزارش شده + ارائه فایل های DLL جدید برای ارتباط با کالر آیدی
  97. افزودن امکان گرد کردن قیمت فروش پیش فرض در ثبت و بروز رسانی قیمت کالاها در تغییرات دسته ای مشخصات کالا
  98. بهينه سازي جستجو بر اساس نام در چاپ بارکد طلا
  99. اضافه کردن امکان تغيير تعداد چاپ بارکد و همچنين حذف رديف هاي انتخاب شده براي چاپ در چاپ بارکد طلا
  100. اضافه کردن تنظيم جديد "باركد دم موشي" به تنظيمات چاپ بارکد طلا
  101. افزودن تصوير بارکد به منظور تنظيم ساده تر نحوه چاپ بارکدها در فرم تنظيمات چاپ بارکد طلا
  102. افزودن امکان اعلام ابطال صورتحساب به سامانه موديان مالياتي
  103. جلوگيري از حذف و ويرايش فاکتورهايي که به سامانه موديان ارسال شده اند و وضعيت آنها در حال انجام يا در حال پردازش باقي مانده است! [ جهت جلوگيري از تناقض در اطلاعات نرم افزار با سامانه موديان ]
  104. کنترل تنظيمات "استفاده مجدد از شماره فاکتور حذف شده"
  105. افزودن نمايش اطلاعات دفترچه اقساط در گزارش بدهي و طلب هاي سر رسيد دار
  106. افزودن امکان گزارش گيري بر اساس وضعيت "باطل شده" به گزارش چک ها و اسناد پرداختني
  107. مديريت نمايش صورتحساب هاي ارسالي به سامانه موديان در سال هاي مالي بسته شده
  108. افزودن امکان ذخيره لاگ از فراخواني وب سرويس هاي مربوط به وب سايت محصولات (براي رهگيري بهتر مشکلات مربوط به فراخواني وب سرويس و مشاهده پارامترهاي ارسالي و پاسخ هاي دريافتي)
  109. افزودن امکان آپلود کردن عکس مهر و امضاء در تنظيمات رسيد فاکتور آنلاين، به منظور نمايش در زير فاکتورها
  110. نمايش پيغام مناسب هنگام بستن سال مالي در صورتي که براي فاکتور هاي ارسالي به موديان استعلام گرفته نشده باشد
  111. افزودن امکان ارسال فاکتورهاي اماني قطعي شده به سامانه موديان مالياتي
  112. افزودن نرم افزار بررسي وضعيت رجيستر فايل هاي OCX و DLL [ با استفاده از اين نرم افزار وضعيت رجيستر اين فايل ها بررسي مي شود و امکان انجام عمليات رجيستر يا کپي فايل تنها با فشردن يک دکمه امکان پذير است و منبع مورد استفاده از فايل نيز به کاربر نمايش داده مي شود تا کاربران / پشتيبانان بتوانند مشکلات مربوط به رجيستر شدن فايل ها يا عدم اجراي نرم افزار را برطرف کنند ]
  113. اضافه کردن امکان تعيين سطوح دسترسي براي گروه ميهمان دار بصورت مجزا

ایرادات برطرف شده:

  1. برطرف کردن مشکل در محاسبه مالیات بر ارزش افزوده (در شرایط خاص) برای کالاهایی که مقدار اعشاری دارند در ارسال به سامانه مودیان مالیاتی [ نحوه محاسبه مبلغ مالیات بر ارزش افزوده تغییر داده شد تا برای برخی مقادیر خاص اعشاری مشکلی به وجود نیاید ]
  2. تصحیح مشکل درج وضعیت یافت نشد برای برخی فاکتورهایی که هنوز به سامانه مودیان ارسال نشده اند [ در صورت بروز خطا در استعلام فاکتور، این مشکل رویت می گردید که برطرف شد ]
  3. تصحیح مشکل عدم کارکرد فیلتر جستجوی مبلغ در لیست صورتحساب های مکانیزه سامانه مودیان
  4. تصحیح مشکل عدم نمایش گزارش ماهیانه کالا در سال های مالی قبل [ فقط اطلاعات مربوط به سال مالی آخر در این گزارش نمایش داده می شد که تصحیح گردید ]
  5. تصحیح مشکل عدم نمایش پیغام مناسب در فرم « گزارشات پشتیبانی API » در صورت انتخاب فاکتور حذف شده در نرم افزار [ اگر فاکتور صادر شده توسط سایت در نرم افزار حذف می گردید، در این گزارش و در هنگام تلاش برای بروز رسانی فاکتور، به کاربر پیغام مناسب نمایش داده نمی شد ]
  6. تصحیح مشکل بارگذاری تصاویر تکراری کالا بر روی سرور، در هر بار هم گام سازی اطلاعات توسط API [ با ارائه نسخه 1.29 پلاگین وردپرس مشکل برطرف گردید ]
  7. تصحیح مشکل باقی ماندن کالاهای به اشتراک گذاشته شده در لیست اشتراک کالاها در API، هنگامی که این کالاها در نرم افزار غیرفعال شده باشند [ در نسخه جدید، این کالاها به صورت خودکار از لیست اشتراک گذاری حذف می شوند ]
  8. تصحیح خطای مشاهده شده در هنگام هم گام سازی اطلاعات از طریق پلاگین وردپرس، بر روی برخی سایت ها با نسخه PHP 8 و بالاتر
  9. برطرف کردن خطای ثبت فاکتور از وب سایت فروشگاهی در نرم افزار در شرایط خاص [ محاسبه اشتباه قیمت کل فاکتور ]
  10. تصحیح مشکل انتقال تکراری بارکدها و نمایش تکراری کالا در فاکتور فروش - نرم افزار فروشگاه زنجیره ای
  11. تصحیح مشکل انتقال کد / بارکد کالا در فروشگاه زنجیره ای [ در شعب، کدهای تکراری درج می شد و به همین دلیل، کالاها 2 بار نمایش داده می شد ]
  12. برطرف کردن مشکل انتقال اطلاعات برخی کالاهای دارای گروه بندی در فروشگاه زنجیره ای
  13. تصحیح مشکل عدم اجرای نرم افزار مدیریت انتقال اطلاعات مرکز و شعب (VipThread.exe) در برخی شرایط خاص بر روی ویندوز 11
  14. تصحیح مشکل فراموشی رمز عبور در سامانه رسید آنلاین فاکتور
  15. برطرف کردن مشکل چاپ تکراری برخی از بارکدها [ در شرایط خاص ] (اونس)
  16. تصحیح مشکل انتقال موجودی کالاها به سال مالی جدید (اونس)
  17. افزودن دکمه انتقال دوباره موجودی از سال مالی قبل جهت برطرف کردن مشکل انتقال موجودی کالاها (اونس)
  18. تصحیح مشکل چاپ گزارش فاکتورهای فروش (اونس)
  19. تصحیح مشکل قطعی کردن طلای شرطی دریافتی از همکار [ در شرایط خاص ] (اونس)
  20. برطرف کردن ایراد نمایش اشتباه مقدار در گزارش ارزش کالا در انبار، در حالتی که از عملیات « قطعی کردن طلای شرطی دریافتی از همکار » استفاده کرده باشیم
  21. تصحیح مشکل ثبت اجرت سکه تعدادی در ثبت فاکتور [ در شرایط خاص ] (اونس)
  22. برطرف کردن ایراد نمایش اشخاصی که سرمایه گذار نیستند در قسمت جستجوی اشخاص در افزایش و کاهش سرمایه ارز و سکه (اونس)
  23. تصحیح عدم کنترل موجودی در عملیات کاهش سرمایه طلایی [ کنترل موجودی سرمایه افزوده شد ] (اونس)
  24. تصحیح مشکل عدم درج مقدار اعشاری موجودی کالا از طریق فایل اکسل (اونس)
  25. تصحیح ایرادات گزارش شده در فرم تعریف حساب سکه / ارز (اونس)
  26. تصحیح مشکل چاپ مانده طلایی در فاکتور [ در شرایط خاص ] (اونس)
  27. تصحیح مشکل محاسبه عوارض و مالیات در هنگام تغییر شخص فاکتور [ در شرایط خاص ] (اونس)
  28. برطرف کردن مشکل خواندن برخی بارکدها در شرایط خاص [ در صورتی که صفر در ابتدای بارکد کالا وجود داشت ] (اونس)
  29. تصحیح مشکل بررسی سطوح دسترسی در سفارش گیر گارسون در شرایط خاص (حسابداری زعفران)
  30. تصحیح مشکل دو بار ثبت شدن غذا در فاکتور سفارش گیر گارسون [ در شرایط خاص ] (حسابداری زعفران)
  31. مدیریت خطا و خروج از اپلیکیشن سفارش گیر و نمایش پیغام مناسب به کاربر سفارش گیر در حالتی که نوع دستگاه اندروید پوز انتخاب شده توسط کاربر میهمان دار با نوع دستگاه مربوطه متفاوت باشد [ انتخاب دستگاه در تنظیمات به درستی انجام نشده باشد ] (حسابداری زعفران)
  32. تصحیح مشکل نمایش خطا در سفارش گیر گارسون در هنگام جابجایی میز و انتساب شخص به میز [ در شرایط خاص ] (حسابداری زعفران)
  33. تصحیح مشکل در هم گام سازی تصاویر غذاها در منو مجازی در برخی شرایط خاص (حسابداری زعفران)
  34. برطرف کردن مشکل نمایش تکراری برخی ردیف های اسناد مالی در گزارش اسناد صادر شده [ ایراد نمایشی بود و برطرف گردید ] (حسابداری زعفران)
  35. تصحیح مشکل نمایش رزرو های ثبت شده از فرم رزرواسیون در صفحه اصلی، پس از استفاده رزرو در سفارش سالن مربوطه [ پس از استفاده، دیگر رویت نمی شود ] (حسابداری زعفران)
  36. برطرف کردن مشکل حذف توضیحات قیمت دار غذا، بعد از انتخاب شخص در سفارش سالن (حسابداری زعفران)
  37. حذف دسترسی « امکان ثبت فاکتور بدون چاپ آشپزخانه » به صورت پیش فرض بر روی نرم افزار [ به دلیل اینکه باعث می گردید در مواردی مهمانداران سوء استفاده کنند و باعث خسارت مالی به صاحب رستوران شوند ] (حسابداری زعفران)
  38. تصحیح مشکل ثبت مشترکین با کد اشتراک تکراری در صورتی که کد اشتراک به صورت خودکار و توسط نرم افزار تولید شود (حسابداری زعفران)
  39. برطرف کردن مشکل عدم نمایش ریز حساب خرید در گزارش دفاتر (حسابداری زعفران)
  40. تصحیح مشکل عدم کارکرد گزینه ی ضایعات، وقتی در فرم لیست فاکتورها بر روی یک ردیف کلیک راست و این گزینه را انتخاب می کردیم! (حسابداری زعفران)
  41. تصحیح مشکل حذف پیک از لیست پیک ها، بعد از ویرایش وی از فرم مشترکین (حسابداری زعفران)
  42. برطرف کردن مشکل عدم مشاهده ی مجموع طلب و بدهی های سر رسید دار در گزارش مربوطه
  43. تصحیح مشکل در چاپ بارکدهای فاکتور خرید، در صورتی که چندین فاکتور خرید با شماره یکسان داشته باشیم [ چنانچه از فرم فاکتور خرید اقدام به چاپ بارکد کنید و چند فاکتور خرید با شماره های یکسان در سیستم وجود داشته باشد، فقط لیست کالاهای همان فاکتور نمایش داده می شود اما اگر در فرم چاپ بارکد، شماره فاکتور را وارد کرده و جستجو کنید، لیست همه کالاهای همه فاکتور های با شماره یکسان را جستجو می کند و نمایش می دهد ]
  44. برطرف کردن مشکل چاپ فاکتور اشتباهی، وقتی روی چاپ آخرین فاکتور در ترمینال فروش کلیک می کنیم [ در شرایطی که تاریخ و ساعت ثبت فاکتورهای قبلی بزرگتر از تاریخ و ساعت ثبت فاکتورهای جدید باشد ]
  45. برطرف کردن مشکل بارکد خصوصیت دار ایجاد شده در دیتابیس در برخی شرایط خاص
  46. تصحیح مشکل نمایش خطا در ثبت عملیات هایی که کارپرداز در آنها دخیل است ولی در دسترسی جزء به جزء به کاربر نرم افزار دسترسی کارپرداز داده نشده است [ هنگام ورود به نرم افزار در صورتی که کاربر به شخص کارپرداز که در تنظیمات سیستم مشخص شده است، دسترسی نداشته باشد، پیغام مناسب نمایش داده می شود ]
  47. تصحیح خطا در هنگام دریافت گزارش اسناد صادر شده (در برخی شرایط خاص)
  48. تصحیح نمایش اشتباه مبلغ چک به تومان در مبایعه نامه (پلاک)
  49. تصحیح مشکل عدم نمایش متن کامل مبایعه نامه در پیش نمایش و چاپ (پلاک)
  50. رفع مشکل نمایش پیغام خطا در چاپ و پیش نمایش فرم رزرواسیون [ در شرایط خاص ] (پردیس)
  51. برطرف کردن مشکل کند بودن عمليات پس از تبديل فاکتورهاي ارسالي از مرکز / شعبه [ عمليات تصحيح موجودي انجام مي شد و سيستم هنگ مي کرد که ايراد برطرف گرديد ]
  52. اصلاح مشکل نمايش چک هاي سفيد در گزارش چک ها و اسناد پرداختني در شرايط خاص
  53. تصحيح ايراد گزارش شده در فايل اجرايي ريموت اکشن (در شرايط خاص)
  54. برطرف کردن مشکل چاپ خصوصيت کالا در چاپ بارکد در شرايط خاص

و برطرف کردن برخی ایرادات جزئی دیگر

 

امید است که با تغییرات اعمال شده در این نسخه و ایرادات مرتفع شده بتوانیم بیش از پیش رضایت شما عزیزان را جلب کنیم.

فایل های بروزرسانی را میتوانید از طریق لینک زیر دریافت کنید:

دریافت فایل های نسخه 6.60 حسابداری

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا وارد سایت شوید