loading...

سوالات متداول

  پرسش ها متداول
نمایندگی ها

1.نمایندگان معتبر پژواک را چگونه بشناسیم؟

با مراجعه به لینک زیر و انتخاب استان و شهر  محل سکونت خود می توانید لیست نمایندگان فعال را ببینید. 

نمایندگان فعال

2.وضعیت های نماینده

 نمایندگان پژواک میتوانند به دو صورت عاملیت فروش و نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش فعالیت داشته باشند.

3. تفاوت عامل فروش و نماینده 

عاملین فروش پژواک صرفا در زمینه فروش فعالیت کرده و نمایندگان بایستی کلیه ی خدمات پس از فروش و پشتیبانی سالیانه نرم افزار ها را نیز به کاربران ارائه دهند .همچنین نماینده موظف است نیرویی مختص خدمات پژواک در مجموعه داشته باشد.

4. نحوه محاسبه درصد تخفیف نمایندگی

 درصد تخفیف ها بسته به تعداد نرم افزار های سفارش داده شده در ماه متغیر خواهد بود.لازم به ذکر است که درصد تخفیف نماینده و عاملیت فروش نیز  ، به علت حجم کاری خدمات هریک  ، متفاوت است.

5.برای اخذ نمایندگی در وهله اول چه باید کرد؟

متقاضیان اخذ نمایندگی میتوانند با مراجعه به منو سایت..نمایندگان..شرایط اخذ نمایندگی  را مطالعه نموده و یک نسخه اولیه از قرارداد را نیز دریافت و مطالعه نمایند. همچنین درصورت تمایل میتوانند اطلاعات تماس مربوط به نزدیکترین دفتر  پژواک به محل اشتغال خود را از منو تماس با ما سایت یافته و با دفتر مربوطه نیز مذاکره نمایند.

6. ارسال مدارک نمایندگی پس از مذاکره با دفتر مربوطه

ابتدا از قسمت نمایندگان..با پر کردن فرم مربوطه قرارداد شخصی خود را دریافت ، تمامی صفحات قرارداد را مهر و امضا  ، از تمامی صفحات ان اسکن تهیه کرده و در قالب یک فایل PDF به همواره سایر مدارک تکمیلی نظیر عکس کارت ملی و .. در قسمت ارسال مدارک تکمیلی بارگزاری نمایید.

7.پیگیری وضعیت درخواست نمایندگی

متقاضی نمایندگی پس از ارسال مدارک تکمیلی خود در سایت کد رهگیری دریافت می نماید و می تواند این کد از قسمت پیگیری وضعیت درخواست ، وضعیت درخواست نمایندگی خود را پیگیری نماید.

 

خرید نرم افزار

1.نرم افزار های پژواک را از چه طرقی می توان تهیه کرد؟

 هموطنان عزیز میتوانند نرم افزار های پژواک را به صورت اینترنتی از طریق سایت فروشگاه پژواک  و یا  از نمایندگی شهر یا استان محل سکونت خود تهیه  کنند.

2.تفاوت خرید اینترنتی و خرید از نمایندگی

در صورتی که کاربر از طریق فروشگاه پژواک نسبت به خرید نرم افزار اقدام نماید. کلیه خدمات پس از فروش نظیر نصب و راه اندازی و اموزش اولیه به صورت ارتباط از راه دور و اینترنتی انجام می گردد ،  اما در صورت تهیه  نرم افزار  از نمایندگی ،  کاربر می تواند از خدمات حضوری و ارتباط مستقیم با نماینده بهره مند شود.

3. نحوه خرید از فروشگاه پژواک

اموزش خرید از فروشگاه اینترنتی

4.قیمت نرم افزار هاو قیمت فیچر ها

لیست قیمت نرم افزار های پژواک

لیست قیمت فیچر های نرم افزار های پژواک

خدمات پس از فروش

1.خدمات پس از فروش شامل چه مواردی میشود؟

  • نصب و اموزش اولیه کار با نرم افزار: نصب اولیه  و اموزش ، توسط فروشنده نرم افزار به صورت رایگان انجام میشود. 
  • پشتیبانی انلاین و تلفنی :  بخش پشتیبانی انلاین نرم افزار  با استفاده از نرم افزار های کمکی ارتباط از راه دور نظیر any desk به سیستم کاربران متصل شده و جهت رفع مشکلات انان اقدام می نمایند.

2.ایا نرم افزار های پژواک فایل های اموزشی روش کار با نرم افزار دارند؟

باتوجه به ارائه مکرر نسخه های بروزرسانی نرم افزار های پژواک بصورت منظم و در فواصل زمانی معین و جهت جلوگیری از بوجود آمدن مغایرت در فایل های آموزشی و نرم افزار، بهترین روش جهت ایجاد فایل های آموزشی ، روش تولید فایل های آموزشی در درون نرم افزار است. در تولید فایل راهنما برای نرم افزار ها نیز از همین روش استفاده شده است. بنحوی که کاربر در هر یک از فرم های نرم افزار خود با فشردن کلید F1 میتواند به راهنمای آموزشی مربوط به همان فرم دست یافته و از آن استفاده نماید. همچنین فایل های اموزشی ویدیویی در کانال اپارات  و  فایل های اموزشی متنی را می توانید از قسمت پشتیبانی و اموزش.. دانلود ها ..دانلود بفرمایید.

فعال سازی / مشکلات قفل

1.آیا نرم افزارهای شرکت پژواک  الزاما به تمدید سالیانه نیاز دارند؟ 

پرداخت این هزینه بصورت اختیاری بوده و کاربر با پرداخت هزینه آبونمان سالیانه  و فعال سازی نرم افزار خود ، میتواند از امتیاز بروزرسانی نرم افزار و خدمات پشتیبانی انلاین بهره مند گردد. اما درصورتیکه کاربر تمایلی به پرداخت هزینه های سالیانه نداشته باشد، می تواند از آخرین نسخه بروزرسانی شده نرم افزار خود در دوره گارانتی استفاده کند .

2.هزینه فعال سازی سالیانه چقدر است؟

هزینه آبونمان سالیانه نرم افزار زعفران مبلغ 800,000 نرم افزار پرنس 500.000 و اونس 1.000.000 ریال می باشد .

3.در صورت سوختن قفل سخت افزاری چه باید کرد؟

اگرچه احتمال سوختن قفل های سخت افزاری بسیار پایین است اما در صورت رخ دادن این اتفاق ،کاربر میتواند به نمایندگی ای که نرم افزار را خریداری کرده است مراجعه و قفل جدیدی به صورت رایگان دریافت کند.

سیستم کامپیوتری که جهت کار با نرم افزارهای پژواک کاربر نیاز دارد، باید چه مشخصاتی داشته باشد؟...

باتوجه به منابع سخت افزاری کمی که نرم افزار های پژواک جهت نصب و اجرا نیاز دارد، به کاربران جهت انتخاب یک سیستم مناسب حق انتخاب زیادی می دهد. شما می توانید از یک کامپیوتر خانگی یا یک لپ تاپ معمولی تا یک کامپیوتر بدون کیس (All In One) و یا یک کامپیوتر صنعتی برای کار با نرم افزار استفاده کنید. نکته قابل توجه در این میان سالم بودن سخت افزارها می باشد که به مراتب از ظرفیت و مدل آنها مهمتر است.

آیا میتوان از نرم افزارهای پژواک بعنوان نرم افزار صندوق مکانیزه فروش استفاده نمود؟...

یکی از قابلیت های نرم افزار های پژواک تولید فایل مالیاتی بر اساس آخرین مقررات سازمان امور مالیاتی می باشد. و با توجه به امکان تهیه گزارش موجودی کالاها در انبار ، امکان ثبت مشخصات خریداران و فروشندگان بصورت کامل و در صورت نیاز صدور فاکتورهای رسمی ، امکان نگهداری مانده حساب بدهکاری و بستانکاری مشترکین اعتباری و محاسبه مالیات بر ارزش افزوده ، نرم افزار های پژواک مورد تایید اداره دارایی بوده و کاربران می توانند نرم افزار را بعنوان صندوق مکانیزه فروش به سازمان مربوطه معرفی نمایند.

سخت افزارها و نرم افزارهای جانبی که جهت کار با نرم افزارهای پژواک می بایست تهیه گردد چه مواردی هستند...

جهت صدور فاکتور فروش و یا فیش مربوط به خریداران شما می توانید یکی از پرینترهای حراراتی و یا چاپگرهای معمولی موجود در بازار را تهیه نمایید و نرم افزار محدودیتی جهت چاپ بر روی انواع پرینتر ندارد. جهت استفاده از قابلیت نمایش شماره تلفن در داخل نرم افزار و شناسایی مشترک شما میتوانید دستگاه کالر آی دی T-Line را از بخش فروشگاه سایت تهیه نمایید. درصورتیکه تمایل به استفاده از قابلیت ارسال پیام کوتاه برای مشترکین خود از داخل نرم افزار را دارید ، شما می توانید بهمراه نرم افزار پنل ارسال پیامک را از شرکت پژواک تهیه فرمایید.